Co nowego na blogu w Nowym 2012 Roku?
Wraz z końcem starego i nadejściem nowego roku, ogarnęło mnie straszne lenistwo. Stąd pierwszy post pojawia się na blogu dopiero w Święto Trzech Króli. Ostatnie tygodnie moją uwagę całkowicie zaprzątało”zamykanie starego” roku w pracy (faktury, rozliczenia, podsumowania itp.) oraz przeprowadzka z Kabat na Pragę. Na pisanie zabrakło czasu, inspiracji i po trosze możliwości (brak dostępu do sieci po godzinach pracy przez kilka ostatnich dni). Mam nadzieję, iż w styczniu pójdzie mi o wiele lepiej. Niech ten rok okaże się dla blogu “Marketing, książki i życie” prawdziwym Rokiem Smoka. Chiński Rok Królika (2011) odszedł już przecież do lamusa historii…
O czym przeczytasz na blogu w najbliższych tygodniach i miesiącach? Odkrywam rąbek głęboko skrywanej tajemnicy…
- Recenzje książek i szkoleń nie tylko marketingowych m.in. „Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką” John P. Kottera i Lorne A. Whitehead, “Za darmo” Chrisa Anderson, “Tajne służby kapitalizmu” Vadima Makarenko”, Scientific advertising” Claude Hopkinsa, “Psychologia tłumu” Gustav Le Bone oraz “Metafora w marketingu. Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim” Zaltman Geralda i Zaltman Lindsaya.
- Kontynuacja starych cykli wydawniczych (więcej o cyklach) oraz stworzenie nowego – “Wojny (nie)markowych światów”.
- “Piosenki o niepolskich miastach. Jak muzyka współtworzy miejską opowieść?” – uzupełnienie postu dotyczącego muzyki współtworzącej narrację polskich miast. Tym razem Nowy York, Londyn, Paryż i…
- Zapowiedzi i rekomendacje najlepszych tekstów z magazynu “Brief” – wygrałem roczną prenumeratę w firmowym konkursie, więc na pewno wykorzystam ten fakt dla własnych celów.
- “Legendy miejskie. Chełm, podziemia kredowe i Duch Bieluch”
To oczywiście tylko zalążek moich planów. Zapraszam do częstych odwiedzin, lektury i komentowania!
Z wyrazami szacunku
Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.