Co nowego na blogu w Nowym 2012 Roku?

Logo-Marketing-książki-i-życieWraz z końcem starego i nadejściem nowego roku, ogarnęło mnie straszne lenistwo. Stąd pierwszy post pojawia się na blogu dopiero w Święto Trzech Króli. Ostatnie tygodnie moją uwagę całkowicie zaprzątało”zamykanie starego” roku w pracy (faktury, rozliczenia, podsumowania itp.) oraz przeprowadzka z Kabat na Pragę. Na pisanie zabrakło czasu, inspiracji i po trosze możliwości (brak dostępu do sieci po godzinach pracy przez kilka ostatnich dni). Mam nadzieję, iż w styczniu pójdzie mi o wiele lepiej. Niech ten rok okaże się dla blogu “Marketing, książki i życie” prawdziwym Rokiem Smoka. Chiński Rok Królika (2011) odszedł już przecież do lamusa historii…

 

O czym przeczytasz na blogu w najbliższych tygodniach i miesiącach? Odkrywam rąbek głęboko skrywanej tajemnicy…

  • Recenzje książek i szkoleń nie tylko marketingowych m.in. „Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką” John P. Kottera i Lorne A. Whitehead, “Za darmo” Chrisa Anderson, “Tajne służby kapitalizmu” Vadima Makarenko”, Scientific advertising” Claude Hopkinsa, “Psychologia tłumu” Gustav Le Bone oraz “Metafora w marketingu. Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim” Zaltman Geralda i Zaltman Lindsaya.
  • Kontynuacja starych cykli wydawniczych (więcej o cyklach) oraz stworzenie nowego – “Wojny (nie)markowych światów”.
  • “Piosenki o niepolskich miastach. Jak muzyka współtworzy miejską opowieść?” – uzupełnienie postu dotyczącego muzyki współtworzącej narrację polskich miast. Tym razem Nowy York, Londyn, Paryż i…
  • Zapowiedzi i rekomendacje najlepszych tekstów z magazynu “Brief” – wygrałem roczną prenumeratę w firmowym konkursie, więc na pewno wykorzystam ten fakt dla własnych celów.
  • “Legendy miejskie. Chełm, podziemia kredowe i Duch Bieluch”

 

To oczywiście tylko zalążek moich planów. Zapraszam do częstych odwiedzin, lektury i komentowania!

Z wyrazami szacunku

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).