Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.
Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, w której dotychczas wzięło udział ponad 1300 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. W 19. edycji Konkursu, firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne i content marketingowe w 17 kategoriach.
Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
Maja Biernacka, Internal Communication Consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee DIFFERENT,
Żaneta Hiszpańska, Client Service Director w agencji PR Synertime,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
Kinga Nieśmiałek, Senior Art Director w agencji Valkea Media,
Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication,
Joanna Stychno, Social Media & Influencer Marketing Manager w agencji Valkea Media,
Anna Watza, Managing Partner w agencji Planet Partners,
Krzysztof Wiliński, Print Manager w agencji Valkea Media.
– W tegorocznej edycji Konkursu prace oceni wielu nowych członków Jury. Będzie to świetna okazji do zweryfikowania jakości swoich projektów świeżym okiem profesjonalistów. Otwieramy się też na projekty content marketingowe, których źródłem jest dobrej jakości treść, tak ważna i ceniona w biuletynach firmowych – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 19 lipca 2019 r. na adres Agencji custom publishing Agape.
Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursuhttps://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych/
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Podsumowanie 2018
To był bardzo intensywny rok. Ledwo zauważyłem, że 5 grudnia minęły 3 lata, odkąd odszedłem z etatu i uruchomiłem swoją firmę. 232 godziny na sali szkoleniowej. Ponad 60 godzin dodatkowych konsultacji on-line. 6 dużych projektów konsultingowych i 3 mniejsze. 6 prezentacji inwestorskich dla startupów. 5 marek, dla których mój zespół zrealizował mniejsze projekty wykonawcze. Współprowadzony Smart Foodies Weekend w Warszawie. Pierwsze doświadczenia jako prowadzący zajęcia na 2 uczelniach. Zespół, który z dwuosobowego powiększył się do 4 osób, a za chwilę będzie 5 osobowy. Naprawdę nie miałem czasu się nudzić. A jak to wyglądało w szczegółach? Czas na tradycyjne podsumowanie roku.