Share Week 2015
Dzisiaj promuję inne blogi. Wszystko w ramach akcji Share Week organizowanej przez Andrzeja Tucholskiego z „Jest Kultura”, w której biorę udział 3 rok z rzędu. Kogo wybrałem w tym roku?
Wstyd przyznać, że w 2014 r. nie miałem czasu na czytanie blogów. Wybrałem książki, aczkolwiek tu też szału nie było, o czym świadczy śladowa liczba opublikowanych recenzji. Na szczęście w 2015 r. ogarnąłem się i wygospodarowałem więcej czasu na ogarnianie blogosfery.
Kogo zatem polecam w 2015 roku? Tym razem tylko moje najnowsze odkrycia. Lista nader skromna, bo w 2013 r. polecałem 15 blogów, rok później 5 blogów, a teraz tylko trzy.
- „Rafał Skwiot. Moje myśli z cyfrowego świata”– moje odkrycie sprzed kilku miesięcy. Rafał, z zawodu PR-owiec, pisze o komunikacji, mediach społecznosciowych, a także o wirtualnej rzeczywistości. Bardzo inteligentnie prowadzony blog, szkoda tylko że autor tak rzadko pisze.
- „iWisher blog” – dziennik niedawno uruchomionego start-up’u z Lublina, prowadzony przez mojego kolegę Michała Korbę. Michał dopiero zaczyna zabawę z blogowaniem, ale jego przemyślenia związane z tworzeniem start-up’ów świetnie się czyta.
- „Lektury Badacza” – blog, do którego czytania powróciłem po długiej przerwie. Przemek, podobnie jak ja, choć na dużo większą skalę, zajmuje się recenzowaniem książek biznesowych. Dodatkowo pisze również sporo na temat badań rynku. Zdecydowanie polecam!
Ok, na dzisiaj wystarczy tego dobrego. Teraz Wasz kolej. Jakie blogi polecicie mi w tym roku?
Blogi w „Share Week 2015” polecałem ja
bloger II klasy – Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.