Share Week 2 – moja piętnastka rekomendowanych blogów
Blog “Marketing, książki i życie” melduje się w akcji “Share Week 2” organizowanej przez Andrzeja Tucholskiego. Internety przecież same się nie zrobią. Kilka dni temu pisałem o siódemce blogów, które czytam najchętniej. Na potrzeby akcji poszerzyłem listę. Obecnie liczy ona aż 15 blogów, które z czystym sumieniem mogę rekomendować całemu światu. Poznajcie zatem moją fantastyczną piętnastkę. Uprzedzam, że ze względu na “skrzywienie” autora niniejszego postu większość rekomendowanych blogów kręci się wokół marketingu, social media i komunikacji marketingowej. Nic nie poradzę. Ten typ tak ma…
FANTASTYCZNA 15-tka
Kolejność zupełnie przypadkowa:
1.Pijaru Koksu Blog czyli jak pisze autor Jakub Prószyński (community manager w faceADDICTED) – blog marketingowy o małym, ale skutecznym zasięgu. Prawdziwa kopalnia wiedzy o social media i content marketingu. Polecam zwłaszcza „Podsumowania tygodnia w social media” wydawane przez Jakuba z regularnością szwajcarskiego zegarka.
2. Blog.Oslawiony.pl czyli nie będziesz miał innych blogów przede mną. Michał Gąsior (Senior Digital Strategist w agencji reklamowej LOWE GG) pisze o social media, reklamie, brandingu, strategii – generalnie o wszystkim co dotyczy szeroko rozumianego marketingu.
3. Blog Creamteam Branding & Advertising Design Studio z Krakowa – nieco mniej znany szerszej rzeszy Czytelników blog, ale nie bez powodu znalazł się na mojej liście. Jeżeli szukacie niestandardowego spojrzenia na design i marketing to niewątpliwie musicie go odwiedzić. Soczysty i lekko niewyparzony język głównego autora (Mareksy, nie obrazisz się mam nadzieję) na pewno przypadną Wam do gustu. Zatem do dzieła, jak pisze autor blogu – „śpieszmy się dyskutować…”
4. Blog Marketing XXI wieku – pisany przez Jacka Pogorzelskiego, człowieka którego książki recenzowałem (zobacz”Mity marketingowe” i ). Jeden z nielicznych blogów, które bez chwili zawahania mogę nazwać eksperckim, stworzony przez jedną z nielicznych osób, które bez cienia wątpliwości nazywam „autorytetem”.
5. Hatalska.com – blog autorstwa Natalii Hatalskiej, której chyba nie trzeba szerzej przedstawiać. Czołowa polska blogerka, wykładowca akademicki, Chief Inspiration Officer w domie mediowym McCann i można by tak jeszcze długo wymieniać. Natalia Hatalska pisze o reklamach (często o ambiencie), social media i komunikacji w ogóle. Polecam przede wszystkim publikowane na łamach blogu CaseBooki i Trend Booki, a także prezentacje zamieszczane na SlideShare.
6. DamianKowalczyk.com – blog o komunikacji marketingowej on line i off line (z innej strony). Doceniam ciekawe spostrzeżenia i interesujące analizy.
7. WhySocial – blog Artura Roguskiego, jaki odkryłem kilka tygodni temu. Autor (Social Media Director w agencji VIS Services) zdobył moje uznanie poziomem merytorycznym wpisów oraz ciętym językiem.
8.New Creative.pl – subiektywny blog Artura Smolickiego o marketingu, reklamie i social media. Mnóstwo ciekawostk i inspiracji.
9. Michał-Gorecki.pl – blog człowieka, którego raczej nie muszę przedstawiać. Jeszcze niedawno Heureka, obecnie Koszulkowo. Skarbnica wiedzy, nie tylko o social media.
10. Blog ZombieSamurai.pl – blog Pawła Opydło o social media i nowoczesnych technologiach. Mój wzór, jeżeli chodzi o design i estetykę postów.
11. SocialTalk.pl – blog Kamila Niewyczyńskiego o mediach i społeczeństwie. Poza tematami branżowymi sporo fajnych treści lifestyle.
12. Webcomm.eu/blog – blog Marty Eichstaedt o webinarach i warsztatach online. Cenię za nietypową tematykę. Mało kto o tym w Polsce pisze.
13. Mariuszsadurski.pl – blog o PR i marketingu w turystyce. Sporo ciekawych info z branży.
14. Szczepaniec.com – blog o marketingu internetowym Pawła Szczepańca. Doceniam wiedzę autora.
15. TreśćJestNajważniejsza – blog Roberta Stępowskiego o mediach, content marketingu i personal brandingu.
Zapraszam do lektury wszystkich wyżej wymienionych blogów!
To mówiłem ja, bloger II klasy – Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.