Najlepsze magazyny o marketingu, social media, e-commerce, designie i trendach. Do pobrania z sieci. Za darmo
Ostatnia edycja zestawienia najlepszych bezpłatnych magazynów specjalistycznych ukazała się w październiku 2012 r. Od tamtej pory w sieci pojawiło się sporo nowych pozycji o marketingu, reklamie, designie, social media i trendach internetowych. Kilka publikacji zakończyło zaś swój żywot. Czas najwyższy na aktualizację listy. Poznajcie moją TOP 13!
Wybór jak zawsze subiektywny. Kolejność na liście przypadkowa. Brakuje jakiejś pozycji? Koniecznie daj znać w komentarzu, uzupełnię od ręki.
E-commerce
- “E-komercyjnie.pl” – magazyn wydawany przez największy w Polsce portal o e-commerce. Dobra lektura dla internetowych marketingowców i właścicieli e-sklepów.
- „E-profit” – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej miesięcznik poświęcony e-biznesowi, nowym inwestycjom i ich finansowaniu. Ukazuje się od września 2011 r.
- „Mensis.pl” – elektroniczny miesięcznik sprzedawców internetowych.
- „Smartbiznes” – magazyn o startupach i prowadzeniu biznesu w sieci.
Design
- „Kreatywny Bazar” – internetowy magazyn dla grafików i wszystkich zainteresowanych komunikacją wizualną.
Marketing i PR
- „Firmer” – magazyn świadomego przedsiębiorcy. Marketing internetowy dla MSP.
- „Public relations w Polsce” – elektroniczny magazyn stworzony w 2012 przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Zapowiadany jako dwumiesięcznik. Do tej pory opublikowano 2 numery.
- „TurnOn Magazine” – kwartalnik wydawany przez agencję Publikon Public Relations. Porady, analizy i komentarze na temat szeroko rozumianej komunikacji.
Pozostałe
- „Event Manager News” – miesięcznik z ciekawostkami z rynku MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events). Opublikowano pierwszy numer (czerwiec 2013).
- „Follower” – magazyn o internetowych trendach. Wystartował kilka tygodni temu.
- „Nowa strategia” – kwartalnik poruszający tematykę bezpieczeństwa, obronności, historii i polityki. Pierwszy numer ukazał się kilka tygodni temu.
- „Outsourcing&More” – polsko-angielski dwumiesięcznik poświęcony branży outsourcingowej. Jak dotąd ukazały się 2 numery.
- „Prevent Magazine” – kwartalnik poświęcony zagadnieniom bezpieczeństwa w sieci (bezpieczeństwo informacji).
Trochę tego się nazbierało. Postaram się aktualizować listę na bieżąco. Jeżeli coś mi umknęło, będę wdzięczny za info.
To pisałem ja – bloger II klasy
Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.