TOP 8 – najlepsze magazyny o marketingu, komunikacji i social media. Do pobrania z sieci. Za darmo.
Pierwszą listę najlepszych magazynów o marketingu, komunikacji i social media dostępnych w sieci za darmo opublikowałem w kwietniu. Za oknami już jesień, nadszedł więc czas na aktualizację. Przez ostatnie kilka miesięcy znalazłem 4 dodatkowe pozycje warte grzechu, tj. pobrania i przeczytania. Przedstawiam najnowszy ranking. Edycja druga uzupełniona. Wyłącznie polskie tytuły. Kolejność na liście dosyć przypadkowa.
TOP 8
Nr 1 „Kreatywny Bazar”– właśnie ukazał się 6 nr magazynu dla grafików i wszystkich zainteresowanych komunikacją wizualną.
Nr 2 „Be Heard” – biuletyn IABC Poland (Polskie Stowarzyszenie Komunikatorów Biznesowych), na razie ukazał się jeden numer (luty 2012). Fajne materiały, liczymy na więcej.
Nr 3 „E-komercyjnie.pl” -13 numer magazynu wydawanego przez największy w Polsce portal o e-commerce. 60 stron dobrej lektury dla internetowych marketingowców i właścicieli e-sklepów.
Nr 4 „Prevent Magazine” -nowy kwartalnik poświęcony zagadnieniom bezpieczeństwa w sieci. W pierwszym numerze większość materiałów porusza kwestie mocno związane z marketingiem.
Nr 5 „Mediafun Magazyn” – magazyn o social media wydawany dosyć nieregularnie przez Mediafuna czyli Macieja Budzicha.
Nr 6 „SEM Specialist” – magazyn marketingu w wyszukiwarkach, e-miesięcznik branżowy.
Nr 7 „Public Relations w Polsce” – elektroniczny magazyn stworzony w 2012 przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Nr 8 „Mensis.pl” – elektroniczny miesięcznik sprzedawców internetowych.
Pominąłem jakieś wartościowe tytuły? Będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam
Jacek Lipski
PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU.Dołącz do 325 Czytelników i weź udział w dyskusji. Zapraszam!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Wywiad z Grzegorzem Olifirowiczem, autorem książki „Gamifikacja – czyli 100 sposób gamifikacji Twojego biznesu”
Czym jest grywalizacja? Jak wykorzystać grywalizację w małej firmie i startupie? Czy warto pomyśleć o self-publishingu? O tym wszystkim przeczytacie w najnowszym wywiadzie, który ukazał się na blogu w ramach cyklu “Marketing w małej firmie i startupie”. Tym razem w moje sidła wpadł Grzegorz Olifirowicz, autor niedawno opublikowanej książki “Gamifikacja – czyli 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu”.
„Opowieści w marketingu” Jacka Szlaka – subiektywna recenzja nr 1
Content marketing. Storytelling. Marketing szeptany. Real-time marketing. Reklama natywna i prowokacyjna. To poszczególne kamienie milowe szlaku opowieści marketingowych, na który zabiera nas w swojej książce Jacek Szlak. Autor, którego na pewno znacie z portalu „Marketing przy kawie”, przeprowadzi Czytelnika suchą stopą przez wszystkie meandry współczesnego marketingu. To zdecydowanie jedna z najmądrzejszych książek branżowych, jakie przeczytałem od początku swojej ponad 10 letniej przygody z branżą.