Wygraj książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – konkurs blogu „Marketing, książki i życie” & księgarni dlamarketera.pl

Data wpisu7 marca 2013 Ilość komentarzy3

konkursLadies and Gentleman, I am proud to announce…Ok, już się nie wydurniam. Tak na poważnie zapraszam Was do udziału w konkursie z książkowymi nagrodami. Organizuję go razem z zaprzyjaźnioną księgarnią dlamarketera.pl, gdzie (jak sama nazwa wskazuje) znajdziecie pełen wybór specjalistycznych lektur. Nagrodą w konkursie będą ufudowane przez księgarnię 3 książki marketingowe oraz 3 kupony zniżkowe. O jakie tytuły możecie powalczyć? Jakie zadania konkursowe będą do wykonania? Zapraszam do lektury dalszej części postu!

 

 

W minioną niedzielę zakończyło się głosowanie na nagrodę główną w konkursie, które trwało przez prawie cały zeszły tydzień. Wybraliście „Skuteczne social media” Anny Miotk. To jednak nie koniec niespodzianek.

 

Jakie nagrody możecie wygrać w konkursie?

  1. „Skuteczne social media” Anny Miotk – za 1 miejsce w konkursie
  2. „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Damiana Ryan’a i Calvina Jones’a – za 2 i 3 miejsce w konkursie

Nagrody dodatkowe? Zdobywcy pierwszych 3 miejsc w konkursie otrzymają (poza książkami) kupony rabatowe uprawniające do 5% dodatkowej zniżki na zakupy w księgarni dlamarketera.pl.

 

Jak powalczyć o książkowe nagrody?

  1. Pomyśl, która książka o marketingu, komunikacji, PR, social media, itp. (jednym słowem – specjalistyczna) odmieniła Twój sposób myślenia i pracy. Wskaż nie więcej niż 3 tytuły.
  2. Każdy wybór książki uzasadnij w nie więcej niż 5-6 zdaniach.
  3. Tytuł/tytuły książek wraz z uzasadnieniem/uzasadnieniami prześlij e-mailem na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl
  4. Na Twój email czekamy do 13 marca, do godziny 23:59. Poza tytułem książki i uzasadnieniem wyboru należy również podać imię i nazwisko oraz miejscowość zamieszkania.
  5. Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ. 
  6. Autorzy 3 najbardziej kreatywnych uzasadnień otrzymają obiecane nagrody.

 

Zapraszam do udziału w konkursie w imieniu Magdy Michny z dlamarketera.pl i własnym. Przypominam, że na Wasze odpowiedzi czekamy do 13 marca (do końca dnia). Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 19 marca. Przebieg zabawy będę relacjonował na bieżąco na blogu oraz moim fan page na Facebooku!

 

To zapraszam ja – bloger II klasy

Jacek Lipski

 

 

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.