Wybierz książkę, którą wygrasz w konkursie blogu „Marketing, książki i życie”&księgarni dlamarketera.pl

Data wpisu26 lutego 2013 Ilość komentarzy20

konkurs logoPlanuję dla Was mały konkurs razem z zaprzyjaźniona księgarnią dlamarketera.pl. Nagrodą będą książki marketingowe (oraz kupony zniżkowe), których pełen wybór udostępnia księgarnia. Zanim zaczniemy zabawę chciałbym zapytać Was o zdanie. O jaką książkę chcielibyście zagrać? Co chcielibyście wygrać? Kilka propozycji książek znajdziecie w dalszej części postu. Dajcie znać w komentarzach co wybieracie. Z góry dzięki za pomoc!

 

 

 

Oto proponowana lista książek. Wybierz tytuł, który chciałbyś/chciałabyś wygrać w konkursie. Napisz w komentarzu na blogu lub na Facebooku i gotowe:

 

1. „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y” Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
2. „Rewolucja social media” Michał Sadowski
3. „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Calvin Jones, Ryan Damian
4. „Era Facebooka” Clara Shih
5. „Skuteczne social media” Anna Miotk
6. „Przechytrzyć social media” Evan Bailyn
7. Inna książka dostępna w ofercie dlamarketera.pl (napisz proszę jaka)

 

Jeżeli tytułu, o który chciałbyś/chciałabyś powalczyć nie ma na liście, spokojnie możesz głosować na każdą książkę, jaką znajdziesz w ofercie księgarni dlamarketera.pl .

Książka, która dostanie największą ilość głosów, zostanie nagrodą główną w konkursie. Zapraszam do wybierania i z góry dziękuję za udział w zabawie!

 

Pozdrawiam

Bloger II klasy

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.