Trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Branding i Content Marketing” na WSB Merito
Szanowni, jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany ścieżką kariery w marketingu i chce zostać moim studentem (i nie tylko moim 🙂), to na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie i Opolu trwa aktualnie rekrutacja na podyplomowy kierunek “Branding i Content Marketing” (zajęcia stacjonarne w Chorzowie i Opolu lub wersja w 100 proc. online).
Studia mają charakter praktyczny – 2 semestry, 12 zjazdów, 192 godziny zajęć z praktykami. Łączą teorię z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami. Ale dlaczego to takie ważne? Jestem praktykiem, dlatego jestem zdania, że praktyka to nic innego jak pomost między teorią a sukcesem. To działanie, testowanie, analiza i nauka na własnych doświadczeniach. Bez praktycznych działań, nawet najlepsza teoria może stracić na wartości. W połączeniu z kreatywnością pomaga przekształcić nawet najbardziej ambitne cele marketingowe w rzeczywistość.
To już chyba 6 rok kiedy prowadzę zajęcia na obydwu uczelniach. W najbliższym roku akademickim można się ze mną spotkać na 2 przedmiotach:
👉🏻 Komunikacja marki
👉🏻 Nowe trendy w marketingu i brandingu
Rekrutacja:
– Uniwersytet WSB Merito Chorzów, studia stacjonarne w Chorzowie/Katowicach lub online https://bit.ly/3YnpY3s
– Uniwersytet WSB Merito Opole, studia stacjonarne w Opolu https://bit.ly/3JJB3FN
Zapraszam do aplikowania na Branding i Content Marketing i do zobaczenia na zajęciach!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Biznesowo-sportowe podsumowanie pierwszego półrocza 2023 – B&L Consulting
To nie było łatwe 6 miesięcy (niecałe). Zawodowo przesadziłem z ilością projektów oraz innych zobowiązań biznesowych. Życiowo przerobiliśmy z dzieciakami 2 razy szpital i trochę nam z żoną dał w kość sportowy tryb wychowania naszych pociech.
Strategia marketingowa w małej firmie – absolutny must have czy zbędny luksus?
Prof. Krzysztof Obłój (ALK w Warszawie) powiedział kiedyś, iż strategia wcale nie jest potrzebna każdej firmie. Potrzebują jej tylko podmioty, które chcą się rozwijać. Jeżeli zaś koncentrują się wyłącznie na codziennej walce o przetrwanie, strategia jest im zbędna, bo całą energię i tak poświęcają na „bieżączkę”. Podpisuję się pod tym obydwiema rękami. Bez myślenia o […]