B&L Consulting – podsumowanie pierwszego półrocza 2022 roku
Urlop zaliczony, zostały niestety tylko wspomnienia. Czas więc najwyższy na tradycyjny bilans „połówkowy”. 446 uczestników prowadzonych szkoleń, warsztatów i konsultacji. 7 zrealizowanych projektów doradczych. 2 firmy na stałej obsłudze doradczej i marketingowej. Więcej na temat moich sukcesów i porażek we wspomnianym okresie – w dalszej części postu.
Pierwsze półrocze 2022 w liczbach:
- 446 – uczestników szkoleń, warsztatów, konsultacji i zajęć na uczelniach, jakie prowadziłem w Lublinie, Opolu, Chorzowie i Katowicach m.in. dla: WSB Opole, WSB Chorzów, UMCS Lublin, Enterprise Europe Network Polska Wschodnia oraz w ramach projektu „V Akademia Przedsiębiorczości UMCS”.
- 7 – sfinalizowanych lub ciągle realizowanych projektów doradczych z obszaru marketingu strategicznego, strategii rozwoju biznesu oraz internacjonalizacji m.in. dla MŚP z branż: medialnej, produkcji video, technologicznej, handlowo-usługowej, produkcyjnej oraz dla uczelni publicznej.
- 2 – firmy na stałej obsłudze doradczej i marketingowej (Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego oraz spółka technologiczna).
Co jeszcze udało się ogarnąć w tym okresie?
- 6 – szkoleń zaliczonych jako uczestnik. W tym roku tylko w SAR („Projektowanie strategii komunikacji”, „Consumer Insights”, „Planowanie projektu marketingowego” ) oraz w Marketer+ („Branding w praktyce”, „Kreatywny marketing B2B”, „Jak wykorzystać wiedzę nabytą w marketingu B2C do działań B2B”, „Skuteczna promocja na TikToku. Jak wykorzystać potencjał aplikacji w marketingu i e-commerce”).
- 4 – opublikowane posty na blogu (w tym 2 newsletterowe), którego ciągle nie mam czasu prowadzić.
- 2 – grupy na Facebooku, które z większym lub mniejszym zacięciem prowadzę – “Krzemiński i Lipski o strategii i marketingu” oraz “Marketing & Basketball”.
- 2 – nowe profile na Instagramie, które prowadzę na „rozkaz” i pod nadzorem moich Synów – Max Basketball Show oraz Tymek Sport Show. Jeżeli chcecie popatrzeć jak idą im treningi basketu, zapraszam do obserwowania.
- 1 – mały sukces sportowy w postaci wygranej ligi koszykówki Maxi (powyżej 32. roku życia) w Lublinie. Powrót do basketu po ponad 2-letniej przerwie zdecydowanie udany, choć granie praktycznie na jednej nodze (kolano odmawia współpracy) to średnia przyjemność. Tyle, że to była ostatnia liga w życiu, której do tej pory nie wygrałem, zatem cel zrealizowany. 😊
Podsumowując, całkiem udane półrocze, choć, jak to w małej firmie bywa, nie wszystko zakończyło się sukcesem. Ciągle nie skończyłem swojego pierwszego kursu online, musiałem też wycofać się z dłuższego (startupowego) projektu zakończonego niepowodzeniem. Klasyczna sinusoida. Zobaczymy co przyniesie druga część roku. Wnioskując z rosnących opóźnień w płatnościach klientów, przesuwanych w czasie lub odwoływanych projektach – widać na horyzoncie recesję.
Pozdrawiam
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Branding i Content Marketing” na WSB Merito
Jesteś zainteresowany ścieżką kariery w marketingu? Aplikuj na Branding i Content Marketing na WSB Merito – unikalne studia praktyczne.
Biznesowo-sportowe podsumowanie pierwszego półrocza 2023 – B&L Consulting
To nie było łatwe 6 miesięcy (niecałe). Zawodowo przesadziłem z ilością projektów oraz innych zobowiązań biznesowych. Życiowo przerobiliśmy z dzieciakami 2 razy szpital i trochę nam z żoną dał w kość sportowy tryb wychowania naszych pociech.