Szkolenia marketingowe z dofinansowaniem do 80 proc.

Szkolenia dla małych i średnich firm z dofinansowaniem do 80 proc. – Business Model Canvas, Value Proposition Canvas, marketing, Facebook Ads, Google Adwords

Prowadzisz małą firmę i szukasz dobrego szkolenia biznesowego/marketingowego dla siebie lub pracowników? Sprawdź ofertę moich autorskich szkoleń, dofinansowanych nawet do 80 proc. ze środków UE, które realizuję jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Razem ze współpracownikami szkolimy w takich obszarach jak projektowanie modeli biznesowych (Business Model Canvas) i propozycji wartości (Value Proposition Canvas), a także planowanie i prowadzenie działań marketingowych (w tym również w social media oraz z wykorzystaniem Facebook Ads i Google Adwords).

Kto może skorzystać ze szkoleń? Mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego).

Dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń?

  • Doświadczenie zdobyte w wielu branżach – każdy z naszych szkoleniowców zdobywał doświadczenie zawodowe w agencji reklamowej, a obecnie zajmuje się konsultingiem, co daje możliwość pracy z firmami i projektami z różnych branż. Tylko w obszarze projektowania modeli biznesowych i propozycji wartości dwójka naszych szkoleniowców (Jacek Lipski, Michał Korba) przeszkoliła i konsultowała w latach 2016-2018 ponad 180 firm i startupów.
  • Praktyczne podejście do tematu – wszyscy nasi szkoleniowcy są praktykami, którzy szkolą tylko od czasu do czasu. Teorię na zajęciach ograniczamy więc do niezbędnego minimum, preferujemy warsztatową metodę pracy.
  • Dedykowane programy szkoleń – nie pracujemy na gotowcach, programy szkoleń oraz materiały szkoleniowe każdorazowo przygotowujemy pod konkretną firmę lub branżę. Zawsze pracujemy na projektach naszych klientów.
  • Oszczędność czasu – możemy zorganizować szkolenie w dowolnym miejscu wskazanym przez Ciebie (np.: w siedzibie firmy).
  • Oszczędność pieniędzy – dzięki obecności firmy w Bazie Usług Rozwojowych PARP możesz uzyskać dofinansowanie nawet do 80 proc. kosztów szkolenia. W cenie szkolenia są zawarte materiały szkoleniowe (prezentacje) oraz drobne konsultacje poszkoleniowe (w formie e-mailowej, bez limitu czasowego). 

Jakie szkolenia możemy zaproponować Twojej firmie? Specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów indywidualnych lub grupowych z 4 następujących obszarów

  • Projektowanie modeli biznesowych – 1 lub 2 dniowe szkolenie/warsztat oparty o metodykę Business Model Canvas (następca klasycznego biznes planu) firmy Strategyzer, w jego trakcie nauczysz się jak szybko zaprojektować model biznesowy firmy lub projektu biznesowego, a także gdzie i w jaki sposób szukać innowacji na poziomie modelu biznesowego. Więcej informacji o Business Model Canvas.
  • Projektowanie propozycji wartości oraz eksperymentów biznesowych – 2 dniowe szkolenie/warsztat oparty o metodykę Value Proposition Canvas firmy Strategyzer. Pozwoli Ci dokładnie przeanalizować kluczowe segmenty Twoich klientów oraz zaprojektować i dopasować do nich propozycję wartości Twojej firmy (czyli wartość za którą będą chcieli płacić). Nauczysz się również jak tworzyć MVP (Minimum Viable Product) oraz jak formułować i weryfikować hipotezy biznesowe. Oprócz tego pokażemy Ci bezpłatne i płatne narzędzia ułatwiające realizację wszystkich wspomnianych zadań. Więcej informacji o Value Proposition Canvas.
  • Prowadzenie działań marketingowych na Facebooku – 1 lub 2 dniowe szkolenie/warsztat w trakcie którego nauczysz się planować, realizować oraz kontrolować działania marketingowe na Facebooku. Zajęcia obejmują również podstawy obsługi Facebook Ads.
  • Google Adwords dla firm – 1 dniowe szkolenie/warsztat bazowy. Obejmuje następujące moduły: wprowadzenie (PPC, rodzaje kampanii Google Adwords, wyniki organiczne i płatne, system aukcyjny, wskaźniki w kampaniach, nawigacja po koncie, płatności), budowę kampanii reklamowej (struktura konta, słowa kluczowe i ich dopasowanie, copywriting reklam, rozszerzenia reklam, strona docelowa, wynik jakości), śledzenie rezultatów (konwersja i jej śledzenie), optymalizacja (raportowanie, rozwijanie listy słów kluczowych, zmiana dopasowania, słowa negatywne), sieć partnerska Google (graficzne kampanie zasięgowe, kierowanie reklam, kampania Gmail) oraz remarketing (listy remarketingowe, tworzenie kampanii remarketingowych).

Ponadto szkolimy również z pokrewnej tematyki marketingowej (podstawy marketingu i brandingu, budowa strategii marketingowej, planowanie komunikacji marketingowej, marketing automation) oraz startupowej (wprowadzenie do świata startupów, growth hacking, pitching).

Kto prowadzi szkolenia? Podstawowy zespół szkoleniowy tworzy 3 ekspertów z Lublina, tj.: Jacek Lipski (moja nieskromna osoba), Michał Korba oraz Marcin Woźniak. Poniżej kilka słów o każdym z trenerów.

Jacek LipskiJacek Lipski
Marketer z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywał od 2006 r. w korporacyjnych działach komunikacji i marketingu w branży energetycznej (Vattenfall Distribution Poland, Gliwice) i finansowej (Żagiel S.A., Warszawa) oraz w agencji reklamowej (Vena Art, Lublin). Od 2015 r. prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową pod marką B&L Consulting.

Posiada m.in.: „Professional Diploma in Digital Strategy and Planning”, wydany przez brytyjski Digital Marketing Institute. Ponadto – koordynator program Youth MediaLab Lublin, mentor w AIP Lublin oraz pomysłodawca i współautor e-booka „Lubelskie Startupy 2015”. Więcej informacji o trenerze.

 

 

Michał KorbaMichał Korba
Growth Manager w UserEngage.com czyli narzędziu do automatyzacji marketingu, Chief EverythingOfficer i CO-Founder w iWisher.pl aplikacji dzięki której Twoi znajomi spełnią Twoje marzenia. Wcześniej przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. public relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki.

Praktyk e-marketingu. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krakowie, WSB w Katowicach i Politechnice Lubelskiej. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle. Więcej informacji o trenerze.

 


Marcin WoźniakMarcin Woźniak
Specjalista w zakresie marketingu internetowego, zwłaszcza SEM i social media. Ma bogate doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google AdWords, YouTube i Google Display Network. W obszarze mediów społecznościowych kieruje swoje działania głównie na  Facebooka i Instagrama. Umiejętności marketingowe rozwijał w Vena Art, jednej z największych agencji marketingowych w województwie lubelskim.

Od połowy 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, w której skupia się przede wszystkim na prowadzeniu mediów społecznościowych i kampanii SEM. Więcej informacji o trenerze.

 


Ile kosztują szkolenia?
Każde szkolenie wyceniane jest indywidualne, a cena zależy od programu i zakresu ustalonego programu. Stawki za godzinę pracy szkoleniowca zaczynają się od 300 zł netto.

Gdzie można znaleźć więcej informacji o firmie, szkoleniowcach i szkoleniach?
Zapraszam na oficjalną stronę internetową B&L Consulting, a w razie jakichkolwiek pytań – służę pomocą. Odezwij się do mnie (namiary podaję poniżej). Dodatkowe informacje o Bazie Usług Rozwojowych znajdziesz TUTAJ

W jaki sposób skorzystać ze szkoleń? Zadzwoń do mnie (Jacek Lipski – 501 425 828), napisz e-mail (jlipski@bieleckilipski.pl) lub zaczep mnie na Facebooku albo Linkedin. Powiesz mi czego oczekujesz, a ja opracuję ofertę i program szkolenia, który następnie przegadamy „face to face” albo przez Skype’a. Po Twojej akceptacji weźmiemy się za ogarnianie pozostałych formalności związanych z dofinansowaniem.

Uff…ale się rozpisałem. Tyle w temacie Dzięki za uwagę i zapraszam do kontaktu!

Z wyrazami szacunku

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „Sucessful Business Uses for Facebook and Linkedin” lekcja czwarta
  2. Szkolenia i wydarzenia w Lublinie – marketing, zarządzanie, IT. Newsletter #2
  3. Bezpłatne szkolenia i wydarzenia w Lublinie – marketing, social media, IT & startupy. Newsletter #22
  4. 5 największych kłamstw firm zajmujących się SEO
  5. Szkolenia i wydarzenia w Lublinie – marketing, social media, IT & startupy. Newsletter #3

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.