Promocja małej firmy w social media. Jak się za to zabrać?
Dzisiaj zamiast artykułu podrzucam filmowy zapis prezentacji z czerwcowych warsztatów „Dźwignie Przedsiębiorczości”, w których uczestniczyłem na zaproszenie start-upu KredytMarket. Jeżeli macie 35 min. wolnego, zapraszam do obejrzenia wystąpienia o promocji małej firmy w social media.
Jak Wam się podobała prezka? Skrót znajdziecie w tekście na blogu KredytMarket.
Pozdrawiam
![]()
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Śpieszmy się kochać „jednonożne startupy”. Tak szybko odchodzą…
W Dolinie Krzemowej mówi się, że do sukcesu startupu potrzebny jest hacker, hustler i designer. W Izraelu (Startup Nation) przekonują, że programista, finansista i sprzedawca. A w Polsce? Musimy mierzyć siły na zamiary. Na początek każdemu nowemu biznesowi wystarczą dwie sprawne nogi, tj. produktowa oraz marketingowo-sprzedażowa. Plus sporo szczęścia, ale akurat na to wpływu nie mamy, więc zajmijmy się pierwszą częścią układanki.
Customer experience – cyfrowa transformacja restauracji, której nie możesz przegapić
W marketingu od kilku lat mówi się coraz głośniej, że nowym obszarem walki konkurencyjnej jest tzw. „customer experience”. Planowanie i troska o pozytywne doświadczenia klienta w każdym punkcie styku z marką może dać restauracji przewagę nad konkurencją. W realizacji tego zadania pomogą narzędzia marketingu internetowego oraz rozwiązania pokrewne. Sprawdź w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji swojego biznesu!
29 sierpnia 2017
0
26 października 2018
0