Wszystkiego Wielkanocnego
Piątek. Koniec dnia roboczego coraz bliżej. Telefon milczy jak zaklęty. Na skrzynkę przychodzą tylko kolejne e-maile z życzeniami. Chyba czas zamykać warsztat i zabierać się do świętowania. Zanim jednak na dobre zatracę się w domowych obowiązkach, chciałbym złożyć Wam tradycyjne życzenia świąteczne.
Jak zawsze życzę Wam klasycznie off-line’owych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych. Off-line’owych, bo czy to podoba się Zuckerbergom tego świata, nasze życie ciągle toczy się poza internetem (mam nadzieję, że długo tak jeszcze zostanie). Świętujcie, odpoczywajcie, rozmawiajcie i cieszcie się swoją bliskością. To przecież jest esencja naszego życia. Bliskość drugiego człowieka. W wymiarze realnym, a nie wirtualnym.
I tym pozytywnym przesłaniem kończę mój świąteczny wpis. Idę cieszyć się bliskością mojego najmniejszego szczęścia, które przyszło na świat 13 marca. Maks (mój drugi Synek), bo o nim właśnie mowa, właśnie cichutku śpi za moim plecami. Nie przejmuje się niczym, co dzieje się na świecie, także tym internetowym. Po prostu odpoczywa. Maks jest mądry. W te Święta bądźcie jak Maks.
Trzymajcie się ciepło
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.