Jak powstawał spot “Szybko Zleciało” czyli making of produkcji z największej lubelskiej akcji teaserowej
Macie ochotę na odrobinę magii? Zobaczcie, nieco do strony kuchni, jak powstawał spot “Szybko Zleciało”, o którym pisałem przed Świętami. Koledzy z Działu Produkcyjno-Reżyserskiego stanęli na wysokości zadania. Zwróćcie uwagę jak pieczołowicie odtworzyli wnętrze samolotu, z którego 21. marca dokonywaliśmy zrzutu skrzyń na Lublin.
Więcej informacji o kampanii “Szybko Zleciało” na oficjalnym fan page’u akcji (który mam przyjemność prowadzić) lub w tekście opublikowanym na portalu branżowym “Nowy Marketing”. Jak wyglądał gotowy spot? Przekonajcie się sami!
To pisałem ja – bloger II klasy
Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
9 pytań do Michała Bąka, e-marketera oraz wydawcy bezpłatnego magazynu “Marketing & Biznes”
Kilka tygodni temu przesłuchiwałem Martę Bąk, Project Managera bezpłatnego magazynu “Marketing & Biznes”. Tym razem w moje ręce wpadł wydawca magazynu Michał Bąk. Pogadaliśmy sobie o jego projekcie wydawniczym, e-marketingu, książkach i życiu. Pełny zapis konwersacji znajdziecie w najnowszym wpisie na blogu.
Jak psychologia konsumenta wpływa na zakupy w sklepach internetowych? Infografika
Dzisiaj dostałem ciekawą infografikę przygotowaną przez Vouchercloud. Specjaliści serwisu przeanalizowali wyniki badań dotyczących procesów e-sprzedaży. Na podstawie wyników publikowanych na łamach m.in. angielskich, niemieckich i amerykańskich portali branżowych wyciągnęli kilka wniosków na temat nawyków zakupowych klientów sklepów internetowych. Wiecie kto częściej porzuca koszyk zakupowy? Kobiety czy mężczyźni? Jaki procent odwiedzających opuści naszą witrynę, jeżeli ta nie załaduje się […]