Ostatni dzień, a właściwie kilka godzin, na wygranie “Skutecznych social media” lub “Najlepszych kampanii marketingu cyfrowego”!

Data wpisu13 marca 2013 Ilość komentarzy0

Najlepsze kampanieŻarty się skończyły. Dzisiaj (środa, 13 marca br.) o 23:59 upływa czas na nadsyłanie zgłoszeń konkursowych. Chcesz wygrać najnowszą książkę Anny Miotk „Skuteczne social media”? A może wolisz  ‚Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Ryan’a i Jones’a? Oto sposób na ich zdobycie!

1. Pomyśl, która książka zmieniła Twoją pracę i wpłynęła na Twoje życie zawodowe? To może być dowolna książka, niekoniecznie marketingowa (np. o psychologii, zarządzaniu, komunikacji, “Mały Książę” też może być  :lol:).

2. Podaj tytuł tej książki/książek, napisz krótkie uzasadnienie (max. 5-6 zdań)  i wyślij je na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl .

 

Rozstrzygnięcie konkursu już 19 marca. Autorzy 3 najciekawszych uzasadnień otrzymają książki. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie sponsora konkursu księgarni dlamarketera.pl .

Ps. na co czekasz? Jest 18:50, a więc na napisanie emaila konkursowego masz jeszcze 5 godzin!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.