Kto chce książkę “Skuteczne social media” lub “Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego”?

Data wpisu12 marca 2013 Ilość komentarzy0

Skuteczne social mediaKto chce najnowszą książkę Anny Miotk “Skuteczne social media”? A może ‘Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Ryan’a i Jones’a? Ważna wiadomość dla zainteresowanych. Zostało Wam mniej więcej 26 godzin, by je zdobyć. Jak to zrobić? To bardzo proste.

Pomyśl, która książka zmieniła Twoją pracę i wpłynęła na Twoje życie zawodowe? Podaj tytuł, napisz krótkie uzasadnienie i wyślij je na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl . Do konkursu możesz zgłosić dowolną książkę, niekoniecznie marketingową (np. o psychologii, zarządzaniu, komunikacji, programowaniu), wybór należy do Ciebie. Na zgłoszenia czekamy już tylko do jutra (środa, 13 marca, do 23:59). Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie sponsora konkursu księgarni dlamarketera.pl .

Nie zwlekaj, czas ucieka! Książki czekają dla autorów 3 najciekawszych uzasadnień.

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.