“Run Forest Run” czyli kilka refleksji z życia Accounta

Data wpisu22 listopada 2012 Ilość komentarzy4

Cytat z oskarowego filmu z Tomem Hanksem to najlepszy komentarz do mojej nowej sytuacji zawodowej. Życie w biegu. Wieczny pospiech. Adrenalina. W agencji reklamowej zdecydowanie nie można się nudzić. Jak na razie na brak zajęć i emocji nie mogę narzekać.  Z korporacyjnego specjalisty ds. komunikacji marketingowej i wewnętrznej  przeobraziłem się w agencyjnego Accounta czyli “(Wszech)Ogarniacza”. Zupełnie nowe doświadczenie, po 5 latach pracy po stronie klienta, przejść na drugą stronę mocy. Zobaczymy co przyniesie przyszłość. Jednego mogę być pewien. Na pewno nie będzie nudno. Poza tym trudno o lepszą szkołę marketingu i życia zarazem…

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.