Blog News: zapowiedzi książkowych recenzji
Sterta książek na biurku i na dysku mojego kompa urosła do takich rozmiarów, że na razie zamrażam wszelkie zakupy. Życia mi nie starczy, jeżeli utrzymam tempo zapełniania moich półek kolejnymi pozycjami. Od teraz biorę się więc za czytanie i recenzowanie. Przechodząc do meritum sprawy. Jakich recenzji możesz spodziewać się na blogu w następnych tygodniach i miesiącach? Zapowiedzi znajdziesz w dalszej części postu. Tradycyjnie będę wdzięczny za wszelkie uwagi, sugestie i komentarze.
Od momentu powstania blogu (lipiec 2010) zrecenzowałem 37 książek (spis recenzji). Oto kolejnych 18 recenzji, które pojawią się na stronie jeszcze w tym roku (mam nadzieję):
- “Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non profit” Katya Andersen
- “Pozycjonowanie produktu” Jacek Pogorzelski
- “Marketing mobilny” Sebastian Konkol
- “Direct marketing success” Freeman F. Gosden Jr.
- “Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapman
- “Język public relations” Anna Murdoch
- “Made to stick” Chip Heath i Dan Heath
- “Abduzeedo. Inspirujący przewodnik po świecie grafiki” Fabio Sasso
- “Za darmo” Chris Anderson
- “Tajna broń kapitalizmu” Vadim Makarenko
- “Metafora w marketingu” Gerald Zaltman
- “Marketing z Google” Paweł Kobis
- “Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu” Tomasz Frontczak
- “Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie” W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz
- “Język na sprzedaż” Jerzy Bralczyk
- “Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju” Jerzy Olędzki i Dariusz Tworzydło
- “Public relation w teorii i praktyce” Beata Ociepka
- “Godzina dziennie z e-mail marketingiem” Daniel Mullen
W pierwszej kolejności zajmę się “Made to stick” i “Marketingiem z Google”. Ok, koniec pisania, czas na lekturę!
Pozdrawiam
Jacek Lipski
Ps. na pewno będzie też kilka niespodzianek spoza listy!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.