Blog News: zapowiedzi książkowych recenzji

Data wpisu25 lipca 2012 Ilość komentarzy0

sterta książekSterta książek na biurku i na dysku mojego kompa urosła do takich rozmiarów, że na razie zamrażam wszelkie zakupy. Życia mi nie starczy, jeżeli utrzymam tempo zapełniania moich półek kolejnymi pozycjami. Od teraz biorę się więc za czytanie i recenzowanie. Przechodząc do meritum sprawy. Jakich recenzji możesz spodziewać się na blogu w następnych tygodniach i miesiącach? Zapowiedzi znajdziesz w dalszej części postu. Tradycyjnie będę wdzięczny za wszelkie uwagi, sugestie i komentarze.

 

 

Od momentu powstania blogu (lipiec 2010) zrecenzowałem 37 książek (spis recenzji). Oto kolejnych 18 recenzji, które pojawią się na stronie jeszcze w tym roku (mam nadzieję):

 

  1. “Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non profit” Katya Andersen
  2. “Pozycjonowanie produktu” Jacek Pogorzelski
  3. “Marketing mobilny” Sebastian Konkol
  4. “Direct marketing success” Freeman F. Gosden Jr.
  5. “Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapman
  6. “Język public relations” Anna Murdoch
  7. “Made to stick” Chip Heath i Dan Heath
  8. “Abduzeedo. Inspirujący przewodnik po świecie grafiki” Fabio Sasso
  9. “Za darmo” Chris Anderson
  10. “Tajna broń kapitalizmu” Vadim Makarenko
  11. “Metafora w marketingu” Gerald Zaltman
  12. “Marketing z Google” Paweł Kobis
  13. “Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu” Tomasz Frontczak
  14. “Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie” W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz
  15. “Język na sprzedaż” Jerzy Bralczyk
  16. “Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju” Jerzy Olędzki i Dariusz Tworzydło
  17. “Public relation w teorii i praktyce” Beata Ociepka
  18. “Godzina dziennie z e-mail marketingiem” Daniel Mullen

 

W pierwszej kolejności zajmę się “Made to stick” i “Marketingiem z Google”. Ok, koniec pisania, czas na lekturę!

Pozdrawiam

Jacek Lipski

Ps. na pewno będzie też kilka niespodzianek spoza listy!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.