Oficjalne piosenki piłkarskich EURO – mini przegląd
O oficjalnym hymnie polskiej reprezentacji czyli “Koko Euro spoko” powiedziano i napisano już chyba wszystko. Dominowały głosy krytyczne i obraźliwe. Nie zamierzam się znęcać nad wyborem telewidzów. Po pierwsze dlatego, że “głos ludu jest głosem Boga”, a po drugie “jaki koń jest każdy widzi”. Zamiast tego proponuję krótką wyprawę po świecie muzycznych hitów towarzyszącym futbolowym zmaganiom!
Poza oficjalnymi songami turniejowymi pozwoliłem sobie również przypomnieć 2 mniej lub bardziej znane polskie futbolowe hymny. Tak dla porównania z najnowszym “hitem”. Miłego słuchania życzę!
Oficjalny hymn turnieju EURO 2012
Ocena “Endless Summer”
W przeszłości
Marek Torzewski, “Do przodu Polsko” – stary hymn reprezentacji Polski
Alternatywny punkt widzenia
Duże Pe, “Tylko Mistrzostwo”, hymn młodzieżowej reprezentacji Polski na MME U-17 w Słowenii (maj 2012 r.)
Oficjalny hymn turnieju EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii
Enrique Iglesias, “Can you hear me”
Oficjalny hymn turnieju EURO 2004 w Portugalii
Nelly Furtado, “Forca”
Oficjalny hymn EURO 2000 w Belgii i Holandii
E-Type, “Campione”
Ja najbardziej lubię “Forcę” i “Campione”. Jacy są Twoi faworyci, Czytelniku?
PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Śpieszmy się kochać „jednonożne startupy”. Tak szybko odchodzą…
W Dolinie Krzemowej mówi się, że do sukcesu startupu potrzebny jest hacker, hustler i designer. W Izraelu (Startup Nation) przekonują, że programista, finansista i sprzedawca. A w Polsce? Musimy mierzyć siły na zamiary. Na początek każdemu nowemu biznesowi wystarczą dwie sprawne nogi, tj. produktowa oraz marketingowo-sprzedażowa. Plus sporo szczęścia, ale akurat na to wpływu nie mamy, więc zajmijmy się pierwszą częścią układanki.
Customer experience – cyfrowa transformacja restauracji, której nie możesz przegapić
W marketingu od kilku lat mówi się coraz głośniej, że nowym obszarem walki konkurencyjnej jest tzw. „customer experience”. Planowanie i troska o pozytywne doświadczenia klienta w każdym punkcie styku z marką może dać restauracji przewagę nad konkurencją. W realizacji tego zadania pomogą narzędzia marketingu internetowego oraz rozwiązania pokrewne. Sprawdź w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji swojego biznesu!