Z filozoficznego punktu widzenia

Data wpisu8 listopada 2011 Ilość komentarzy4

Układ sił jest stały? Na świecie przeważa dobro czy zło? A może czas da się zatrzymać? Cofnąć jak wskazówkę zegara? Czy na pewno w dzisiejszych tabloidowych czasach lepiej jest być dobrym niż sławnym? Czy bycie dobrym się opłaca?

 

Jeżeli brak charyzmy może doprowadzić do zguby, to do czego może doprowadzić jej nadmiar? Do czego doprowadziło trzech najbardziej charyzmatycznych przywódców XX wieku tj, Hitler, Stalin i Mao? Czy w ogóle istnieje coś takiego jak czas wolny? Czy mit pomaga zrozumieć czy raczej tworzy rzeczywistość?

Na te pytania Czytelniku nie potrafię udzielić Ci odpowiedzi. Musisz odpowiedzieć sobie na nie sam. Po co więc zawracam Ci głowę pisząc ten post? Co to ma wspólnego z marketingiem, zapytasz? Otóż czasem warto pomyśleć o rzeczach większych niż nasza praca i nasze życie zawodowe. Marketing jest tylko drobną, niezbyt znaczącą częścią naszej rzeczywistości. Warto o tym pamiętać…

 

PS. kto wie, gdzie zrobiłem zdjęcie zamieszczone w poście? Podpowiem tylko, że jest to napis na ławce. Z pewnego parku w Warszawie!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.