Z filozoficznego punktu widzenia

Układ sił jest stały? Na świecie przeważa dobro czy zło? A może czas da się zatrzymać? Cofnąć jak wskazówkę zegara? Czy na pewno w dzisiejszych tabloidowych czasach lepiej jest być dobrym niż sławnym? Czy bycie dobrym się opłaca?

 

Jeżeli brak charyzmy może doprowadzić do zguby, to do czego może doprowadzić jej nadmiar? Do czego doprowadziło trzech najbardziej charyzmatycznych przywódców XX wieku tj, Hitler, Stalin i Mao? Czy w ogóle istnieje coś takiego jak czas wolny? Czy mit pomaga zrozumieć czy raczej tworzy rzeczywistość?

Na te pytania Czytelniku nie potrafię udzielić Ci odpowiedzi. Musisz odpowiedzieć sobie na nie sam. Po co więc zawracam Ci głowę pisząc ten post? Co to ma wspólnego z marketingiem, zapytasz? Otóż czasem warto pomyśleć o rzeczach większych niż nasza praca i nasze życie zawodowe. Marketing jest tylko drobną, niezbyt znaczącą częścią naszej rzeczywistości. Warto o tym pamiętać…

 

PS. kto wie, gdzie zrobiłem zdjęcie zamieszczone w poście? Podpowiem tylko, że jest to napis na ławce. Z pewnego parku w Warszawie!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).