Marketerze, nie zaniedbuj witryny sklepowej!

Data wpisu7 listopada 2011 Ilość komentarzy0

Witryna w galeri handlowejDuża przeszklona witryna w centrum handlowym to prawdziwy skarb z marketingowego punktu widzenia. Daje olbrzymie możliwości ekspozycji materiałów reklamowych i przyciągnięcia uwagi potencjalnego klienta. Nie oznacza to jednak, że można wyeksponować tam byle co. Materiały reklamowe przeznaczone na witrynę muszą być bardzo wysokiej jakości. Chociażby ze względu na ich format. Tutaj każdy błąd od razu rzuca się w oczy. Takim błędem jest chociażby eksponowanie przestarzałych materiałów.

 

 

W ostatni weekend wybrałem się na zakupy do Galerii Lubelskiej w Lublinie. Wychodząc zauważyłem olbrzymi plakat przyozdabiający witrynę sklepu sportowego. Bardzo ładna rzecz – pomyślałem.

 

plakat witryna druga wersjaSzkoda tylko, że przedstawiony na plakacie w trakcie rozgrzewki przedmeczowej w NBA, Allen Iverson… od 2009 roku nie gra w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Były król strzelców NBA występuje od tego czasu w lidze tureckiej, w drużynie Besiktasu Stambuł!

We wspomnianym sklepie nikt nie jest chyba na bieżąco z newsami sportowymi. Jak widać nieaktualny i przestarzały plakat powieszony na głównej witrynie przy wejściu sklepowym marketerom nie przeszkadza. Może to i drobiazg, ale paru klientów z zacięciem sportowym na pewno go zauważy. Co sobie pomyślą o takim sklepie?

 

Na pewno nic pochlebnego!

Pozdrawiam

Jacek Lipski

Ps. jeżeli marketingu restauracji zaczyna się od szyldu, to marketing sklepu na pewno od witryny…

Jacek Lipski

Jacek Lipski