Zwycięzcą konkursu jest…

Data wpisu15 lutego 2011 Ilość komentarzy1
And now Ladies and Gentlemen, the winner is… Ilona Zimmmer! Oczywiście, żarty na bok. Konkurs marketingowy zakończony. Najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego “Mity marketingowe” otrzymuje Ilona Zimmer. Zaproponowana przez Czytelniczkę mojego bloga marketingowego książka “Poradnik stosowania reklamy” zyskała najwyższe uznanie! Gratuluję…

O nagrodę główną rywalizowały również 2 inne książki: “Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Junga i “Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu” Brian Halligana oraz Dharmesh Shaha. Wybrałem jednak pozycję z 1938 roku, pamiętając o zasadzie stare, ale jare. Postać autora książki prof. Stanisława Zenona Zakrzewskiego jest najlepszym gwarantem jakości!

Ps. recenzja książki “Poradnik stosowania reklamy” pojawi się na blogu już w marcu!

 

Pozdrawiam
Jacek Lipski

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.