Zwycięzcą konkursu jest…
O nagrodę główną rywalizowały również 2 inne książki: “Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Junga i “Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu” Brian Halligana oraz Dharmesh Shaha. Wybrałem jednak pozycję z 1938 roku, pamiętając o zasadzie stare, ale jare. Postać autora książki prof. Stanisława Zenona Zakrzewskiego jest najlepszym gwarantem jakości!
Ps. recenzja książki “Poradnik stosowania reklamy” pojawi się na blogu już w marcu!
Pozdrawiam
Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Poczytaj o konkursach na blogach i wygraj express ciśnieniowy Nescafe Dolce Gusto Krups Piccolo
Dzisiaj post pisany z rozdwojeniem (a nawet roztrojeniem, o ile takie słowo w ogóle istnieje) jaźni. Spojrzenie na konkursy blogowe oraz nagrody z perspektywy byłego marketingowca korporacyjnego, a także Accounta agencyjnego i blogera. Optyka myślenia każdej z tych osób jest nieco inna. Spróbuję podejść do tematu kompleksowo, pisząc o swoich doświadczeniach związanych z konkursami, które […]
Konkurs! Podziel się historią i wygraj iPada 4, Samsunga Galaxy lub czytnik Kindle
Drogi Czytelniku, jest konkurs z fajnymi nagrodami do wygrania. Apple iPad 4, Samsung Galaxy, czytnik Kindle – jeszcze tylko do niedzieli (do 23:59) masz czas, by o nie powalczyć. Idea konkursu jest prosta. Nagradzamy 15 najciekawszych historii. Historii o tym jak Program Operacyjny Kapitał Ludzki na Lubelszczyźnie (fundusze unijne m.in. na szkolenia, własną działalność oraz […]