Zwycięzcą konkursu jest…

And now Ladies and Gentlemen, the winner is… Ilona Zimmmer! Oczywiście, żarty na bok. Konkurs marketingowy zakończony. Najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego “Mity marketingowe” otrzymuje Ilona Zimmer. Zaproponowana przez Czytelniczkę mojego bloga marketingowego książka “Poradnik stosowania reklamy” zyskała najwyższe uznanie! Gratuluję…

O nagrodę główną rywalizowały również 2 inne książki: “Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Junga i “Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu” Brian Halligana oraz Dharmesh Shaha. Wybrałem jednak pozycję z 1938 roku, pamiętając o zasadzie stare, ale jare. Postać autora książki prof. Stanisława Zenona Zakrzewskiego jest najlepszym gwarantem jakości!

Ps. recenzja książki “Poradnik stosowania reklamy” pojawi się na blogu już w marcu!

 

Pozdrawiam
Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).