Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego!

Niedawno dostałem kolejny egzemplarz książki „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego. Świetna rzecz, jedna z najlepszych książek marketingowych, jakie czytałem w życiu. Pogorzelski z Prime Code pisze o marketingu bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń. Recenzowałem tę książkę na moim blogu marketingowym kilka miesięcy temu. Czy zupełnie nowy egzemplarz „Mitów marketingowych” zasługuje na to, by bezczynnie leżeć na mojej półce? Na pewno nie!
Chciałbym, by z niezwykle trafnymi przemyśleniami Jacka Pogorzelskiego na temat marketingu zapoznali się również czytelnicy mojego bloga, dlatego:
Ogłaszam mini konkurs! Nagrodą jest książka
„Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego.

Jak wziąć udział w konkursie i wygrać książkę „Mity marketingowe”?

1. W komentarzu pod postem wpisz tytuł swojej książki marketingowej, której recenzję chciałbyś przeczytać na moim blogu:
– możesz zaproponować dowolną książkę lub książki związaną z marketingiem (związek z marketingiem może być bardzo luźny, książki nie muszą być przetłumaczone na polski),
– staraj się unikać książek, których recenzje są już na moim blogu,
– nie zapomnij zostawić adresu swojej strony lub bloga w komentarzu, tak bym mógł łatwo się z tobą skontaktować w razie wygranej,
– jeżeli nie posiadasz strony, to w komentarzu zostaw proszę swój adres email lub wyślij swoją propozycję na adres lipa52@op.pl .

2. Propozycje książek marketingowych zgłaszaj do 12 lutego (sobota), do godziny 23:59.

3. 15 lutego wybiorę najfajniejszą propozycję książkową. Jej autor otrzyma książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe”.
Drogi Czytelniku, zapraszam do zabawy! Czekam na Twoje propozycje do 12 lutego, do 23:59. Zwycięzcę ogłoszę na blogu już 15 lutego! Koszt wysyłki nagrody biorę oczywiście na siebie.  

Życzę powodzenia i pozdrawiam

Jacek Lipski

Ps. przy okazji udziału w konkursie możesz też dać „lajka” stronie mojego bloga na Facebooku. „Fan box” znajdziesz w pasku po prawej stronie bloga.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).