Ostatni dzień konkursu! Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego

Data wpisu12 lutego 2011 Ilość komentarzy1

Wpisz w komentarzu pod postem tytuł swojej ulubionej książki marketingowej lub wyślij propozycję mailem na adres lipa52@op.pl . Autor najlepszej odpowiedzi otrzyma najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe”. Nie ma czasu do stracenia! Termin zgłaszania propozycji mija dzisiaj o 23:59!

Jak na razie o nagrodę główną walczą 3 osoby. Zgłoszono następujące tytuły (w kolejności chronologicznej):
  • „Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Jung
  • “Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu” Brian Halligan, Dharmesh Shah
  • “Poradnik stosowania reklamy” Stanisław Zenon Zakrzewski
Czekam na Twoją propozycję! Dzisiaj mija deadline…
Pozdrawiam
Jacek Lipski
Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.