Kontrowersja i prowokacja w reklamie – część trzecia
Pierwszy post w Nowym 2011 Roku! Zaczynam od przerażającego maila reklamowego, jaki firma DRB Centrum Odszkodowań wysłała w Sylwestra mojej koleżance z pracy, za pośrednictwem Interii. Entuzjazmu raczej nie wzbudził, za to skutecznie popsuł poranny nastrój i obrzydził smak kawy. „Shockvertising” nie zawsze się opłaca. Jeżeli już się na niego decydujemy, to warto go robić z głową. Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Śpieszmy się kochać „jednonożne startupy”. Tak szybko odchodzą…
W Dolinie Krzemowej mówi się, że do sukcesu startupu potrzebny jest hacker, hustler i designer. W Izraelu (Startup Nation) przekonują, że programista, finansista i sprzedawca. A w Polsce? Musimy mierzyć siły na zamiary. Na początek każdemu nowemu biznesowi wystarczą dwie sprawne nogi, tj. produktowa oraz marketingowo-sprzedażowa. Plus sporo szczęścia, ale akurat na to wpływu nie mamy, więc zajmijmy się pierwszą częścią układanki.
Customer experience – cyfrowa transformacja restauracji, której nie możesz przegapić
W marketingu od kilku lat mówi się coraz głośniej, że nowym obszarem walki konkurencyjnej jest tzw. „customer experience”. Planowanie i troska o pozytywne doświadczenia klienta w każdym punkcie styku z marką może dać restauracji przewagę nad konkurencją. W realizacji tego zadania pomogą narzędzia marketingu internetowego oraz rozwiązania pokrewne. Sprawdź w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji swojego biznesu!
3 stycznia 2011
0
26 października 2018
0