Marketingowe dno – LeBron James, Miami Heat i akcja Heat Fun Up
James zmienia Ohio na Florydę
Koncept może nie najgorszy, ale samo wykonanie woła już o pomstę o nieba. Filmiku komentować nie będę, bo po prostu nie warto. Szkoda słów. Rzućmy za to okiem na list do fanów opublikowany na oficjalnej stronie Miami Heat (patrz na zdjęciu)! Możemy tam znaleźć taką oto „mądrość”:
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Śpieszmy się kochać „jednonożne startupy”. Tak szybko odchodzą…
W Dolinie Krzemowej mówi się, że do sukcesu startupu potrzebny jest hacker, hustler i designer. W Izraelu (Startup Nation) przekonują, że programista, finansista i sprzedawca. A w Polsce? Musimy mierzyć siły na zamiary. Na początek każdemu nowemu biznesowi wystarczą dwie sprawne nogi, tj. produktowa oraz marketingowo-sprzedażowa. Plus sporo szczęścia, ale akurat na to wpływu nie mamy, więc zajmijmy się pierwszą częścią układanki.
Customer experience – cyfrowa transformacja restauracji, której nie możesz przegapić
W marketingu od kilku lat mówi się coraz głośniej, że nowym obszarem walki konkurencyjnej jest tzw. „customer experience”. Planowanie i troska o pozytywne doświadczenia klienta w każdym punkcie styku z marką może dać restauracji przewagę nad konkurencją. W realizacji tego zadania pomogą narzędzia marketingu internetowego oraz rozwiązania pokrewne. Sprawdź w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji swojego biznesu!
2 grudnia 2010
0
26 października 2018
0