Marketingowe wpadki "Zimny Lech"

Data wpisu2 sierpnia 2010 Ilość komentarzy0

Dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi (powątpiewam w istnienie takich osób, ale z dziennikarskiego obowiązku muszę napisać) – obok Wawelu gdzie spoczywa miłościwie nam niegdyś panujący św. Lech Kaczyński, Kompania Piwowarska powiesiła olbrzymi bilbord z hasłem swojej letniej kampanii promocyjnej „Zimny Lech”. Komentarza fakt ten raczej nie wymaga…

Po reakcjach oburzonych polityków i mieszkańców hasło zdjęto (niezbyt szybko). Bilbordu nie ma, ale niesmak pozostał. Brak wyobraźni jest poważną przeszkodą, nie tylko w marketingu!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.