Marketingowe wpadki "Zimny Lech"
Dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi (powątpiewam w istnienie takich osób, ale z dziennikarskiego obowiązku muszę napisać) – obok Wawelu gdzie spoczywa miłościwie nam niegdyś panujący św. Lech Kaczyński, Kompania Piwowarska powiesiła olbrzymi bilbord z hasłem swojej letniej kampanii promocyjnej „Zimny Lech”. Komentarza fakt ten raczej nie wymaga…
Po reakcjach oburzonych polityków i mieszkańców hasło zdjęto (niezbyt szybko). Bilbordu nie ma, ale niesmak pozostał. Brak wyobraźni jest poważną przeszkodą, nie tylko w marketingu!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Śpieszmy się kochać „jednonożne startupy”. Tak szybko odchodzą…
W Dolinie Krzemowej mówi się, że do sukcesu startupu potrzebny jest hacker, hustler i designer. W Izraelu (Startup Nation) przekonują, że programista, finansista i sprzedawca. A w Polsce? Musimy mierzyć siły na zamiary. Na początek każdemu nowemu biznesowi wystarczą dwie sprawne nogi, tj. produktowa oraz marketingowo-sprzedażowa. Plus sporo szczęścia, ale akurat na to wpływu nie mamy, więc zajmijmy się pierwszą częścią układanki.
Customer experience – cyfrowa transformacja restauracji, której nie możesz przegapić
W marketingu od kilku lat mówi się coraz głośniej, że nowym obszarem walki konkurencyjnej jest tzw. „customer experience”. Planowanie i troska o pozytywne doświadczenia klienta w każdym punkcie styku z marką może dać restauracji przewagę nad konkurencją. W realizacji tego zadania pomogą narzędzia marketingu internetowego oraz rozwiązania pokrewne. Sprawdź w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji swojego biznesu!