Marketingowe wpadki ciąg dalszy
Jeszcze nie opadły emocje związane z kontrowersyjną reklamą Lecha powieszonej naprzeciwko Wawela, a mamy już kolejnego kandydata do nagrody marketingowego idioty roku. Ten przypadek bije jednak na głowę marketingowców Kompanii Piwowarskiej. W czym rzecz?
Otóż na krakowskim hotelu Forum pojawiła się reklama napoju izotonicznego Oshee o następującej treści:„(O)żyj i zwyciężaj”. Z wypowiedzi przedstawicieli formy wynika, że nie mają sobie nic do zarzucenia, o sprawie „Zimnego Lecha” nie słyszeli i w ogóle nie rozumieją w czym problem. W odróżnieniu od działań Lecha, który popisał się co najwyżej zaskakującym brakiem wyobraźni, w tym przypadku mamy do czynienia z cyniczną grą obliczoną na zdobycie darmowego publicity i zrobienia medialnego szumu wokół marki. Przedstawiciele Oshee są chyba wyznawcami starej prawdy „Nie ważne jak piszą, byleby nie przekręcali nazwiska” (w tym przypadku nazwy firmy)…
PS: ręce po prostu opadają. Więcej informacji czytaj w proto.pl
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Śpieszmy się kochać „jednonożne startupy”. Tak szybko odchodzą…
W Dolinie Krzemowej mówi się, że do sukcesu startupu potrzebny jest hacker, hustler i designer. W Izraelu (Startup Nation) przekonują, że programista, finansista i sprzedawca. A w Polsce? Musimy mierzyć siły na zamiary. Na początek każdemu nowemu biznesowi wystarczą dwie sprawne nogi, tj. produktowa oraz marketingowo-sprzedażowa. Plus sporo szczęścia, ale akurat na to wpływu nie mamy, więc zajmijmy się pierwszą częścią układanki.
Customer experience – cyfrowa transformacja restauracji, której nie możesz przegapić
W marketingu od kilku lat mówi się coraz głośniej, że nowym obszarem walki konkurencyjnej jest tzw. „customer experience”. Planowanie i troska o pozytywne doświadczenia klienta w każdym punkcie styku z marką może dać restauracji przewagę nad konkurencją. W realizacji tego zadania pomogą narzędzia marketingu internetowego oraz rozwiązania pokrewne. Sprawdź w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji swojego biznesu!