Marketingowe wpadki ciąg dalszy

Data wpisu8 sierpnia 2010 Ilość komentarzy0

Jeszcze nie opadły emocje związane z kontrowersyjną reklamą Lecha powieszonej naprzeciwko Wawela, a mamy już kolejnego kandydata do nagrody marketingowego idioty roku. Ten przypadek bije jednak na głowę marketingowców Kompanii Piwowarskiej. W czym rzecz?


Otóż na krakowskim hotelu Forum pojawiła się reklama napoju izotonicznego Oshee o następującej treści:„(O)żyj i zwyciężaj”. Z wypowiedzi przedstawicieli formy wynika, że nie mają sobie nic do zarzucenia, o sprawie „Zimnego Lecha” nie słyszeli i w ogóle nie rozumieją w czym problem. W odróżnieniu od działań Lecha, który popisał się co najwyżej zaskakującym brakiem wyobraźni, w tym przypadku mamy do czynienia z cyniczną grą obliczoną na zdobycie darmowego publicity i zrobienia medialnego szumu wokół marki. Przedstawiciele Oshee są chyba wyznawcami starej prawdy „Nie ważne jak piszą, byleby nie przekręcali nazwiska” (w tym przypadku nazwy firmy)…

PS: ręce po prostu opadają. Więcej informacji czytaj w proto.pl

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.