Bezsensowane kampanie – bez endu

Data wpisu1 sierpnia 2010 Ilość komentarzy0

Bezsensowne kampanie marketingowe to temat rzeka. Agencje popisują się w nich swoją kreatywnością, po to by zdobyć kolejne nagrody w konkursach branżowych, a firmowy dział marketingu wmawia wszystkim dookoła, że buduje świadomość marki. W rezultacie mnóstwo pieniędzy wyrzuca się po prosto w błoto. Jakie to kampanie?

Świetnie zrobione, pomysłowe, śmieszne spoty telewizyjne, o których wszyscy mówią, tyle że nikt nie pamięta nazwy marki ani nawet produktu. A przecież już Ogilvy mówił, że reklama która nie sprzedaje nie jest kreatywna!

PS: przykład takiej reklamy to w mojej opinii spot „Bez endu” telefonii komórkowej 36,6!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.