Pierwszy wpis w blogu o marketingu, książkach i życiu
I stało się! Po wielu próbach i niepowodzeniach udało mi się w końcu wystartować ze swoim blogiem. Zamierzam pisać o tym, jak zacząć swoją drogę w marketingu, o książkach, e-bookach, filmach i innych rzeczach dostępnych w sieci, z których można czerpać swoją wiedzę na temat marketingu. Od czasu do czasu będę sobie również pozwalał na komentowanie przeróżnych zjawisk z otaczającej nas, śmieszno-tragicznej rzeczywistości oraz na publikowanie recenzji książek do czytania po godzinach (w końcu nie tylko samą pracą człowiek żyje)…
Po co ten blog?
Od początku swojej przygody z marketingiem wiedziałem, że marketingowiec musi ciągle czytać. Musisz być ciągle na bieżąco. Niestety era internetu nie ułatwiła nam życie. Zalew informacji powoduje problemy z ich selekcjonowaniem. Na rynku pojawiają się dziesiątki książek zarówno polskich jak i zagranicznych autorów, część wartościowych pozycji można dostać tylko w wersji angielskiej na Amazonie – jak wybrać te najciekawsze?
Dlatego właśnie stworzyłem ten blog, by czytelnik mógł skorzystać z moich doświadczeń i unikał tracenia czasu na czytanie przereklamowanych, ale stanowiących niewielką wartość, pozycji. Nie zawsze książka zachwalana w mediach, przez ekspertów i EMIK jest co warta. Przekonalem się o tym wielokrotnie. Szkoda czasu i pieniędzy. Wiele wartościowych pozycji nie jest znanych szerokiej publiczności. Wiele można znaleźć i ściągnąć z sieci za darmo.
Znajdziecie tu recenzje, podpowiedzi i opisy książek nt. marketingu, PR, komunikacji wewnętrznej, internetu, reklamy, ale nie tylko. Dobry marketingowiec interesuje się również innymi dziedzinami życia, stąd nie raz będę umieszczał tu książki popularnonaukowe, powieści i kryminały, bestsellery i zupełne starocia. Jednym słowem to co w mojej opinii warto przeczytać!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.