Business Mixer Lublin

KonfoNotka #2 – Business Mixer, 6 sierpnia 2015 r.

Pierwsza notka opublikowana bez zbędnego opóźnienia. Duma mnie rozpiera. Przegapiliście czwartkowy Business Mixer w Business Link Lublin? Mam dla Was krótką relację oraz materiał video od Profesjonalna TV.

W czwartek wyszedłem z pracy z tak dużym wyprzedzeniem, że oczywiście spóźniłem się na miejsce. W nagrodę miałem niepowtarzalną okazję obejrzenia prezentacji Bartka Pucka oraz finałowych pitchów w… telewizji (relację przeprowadziła Profesjonalna TV). Konkretnie na drugim piętrze Business Linku, w doborowym towarzystwie innych spóźnialskich (niestety zabrakło miejsc w sali głównej). Cóż, kto późno przychodzi sam sobie szkodzi…

Drobną niedogodnością w ogóle się nie przejąłem. Zostałem do końca i muszę przyznać, że było naprawdę spoko. Zacznę jednak od początku, a konkretnie od prezentacji Bartka Pucka, która otworzyła Business Mixer.


Kim jest Bartek Pucek?
W dużym skrócie – właściciel Pucek Consulting, Board Director w Ifinity, alumni Stanford University GSB i Kauffman Fellows Academy w Venture Deals. Zajmuje się strategią biznesową, innowacjami i inwestycjami pracując z firmami sektora nowych technologii. Posiada doświadczenie w pracy z dużymi (>$50M annual revenue) i mniejszymi firmami, szczególnie startupami. Ex Head of Mobile w o2, ex Przewodniczący Rady Fundacji Startup School, product manager, founder. Autor bloga 10x.vc.

W trakcie swojej prezentacji Bartek opowiadał głównie o trendach rynkowych, a także o możliwościach i wyzwaniach, jakie stawiają nam czasy, w których żyjemy. Pokazywał mnóstwo wykresów i jeszcze więcej przykładów startupów, które tworzą nieprawdopodobne rzeczy. To była dokładnie taka prezentacja, jakie lubię oglądać najbardziej. Niekoniecznie efektowna, ale do bólu wręcz merytoryczna. Nie wierzycie mi na słowo? Obejrzyjcie zapis video na kanale Business Link Lublin!


Po Bartku Pucku na scenę weszli przedstawiciele 4 startupów, które rywalizowały o wyjazd do Londynu.
Po kolei swoje pomysły biznesowe prezentowali Karol Malinowski z Lola.pl (kulturalny sex shop internetowy), Mateusz Kozłowski z Real Challenge (platforma do zarządzania schematami pracy w organizacji), Tomasz Wiśniewski z Darkana (oprogramowanie do tworzenia e-learningów) oraz Patryk Szałachwij z Joyn (aplikacja eventowa). Odpowiadali też na pytania jurorów i widowni. Nagroda główna, całkowicie zasłużenie (najlepszy „pitch”), powędrowała do Karola Himbera z Lola.pl. 

Co było później? After party na tarasie! W szczegóły nie wchodzę. Kto nie był, niech żałuje. Tak mi się spodobało, że zapisałem się już na kolejny Business Mixer (4 września, Business Mixer z Tomaszem Karwatką, CEO Divante). Polecam!


O sierpniowym Business Mixerze pisałem ja – bloger II klasy, Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).