„Lubię Polskie Kryminały” teraz również na blogu!

„Lubię Polskie Kryminały” teraz również na blogu!

Data wpisu8 czerwca 2014 Ilość komentarzy0

Poza pisaniem blogu marketingowego od kilku lat prowadzę również fan page o polskich kryminałach. Przez ten czas zgromadziłem na nim kilkanaście dłuższych recenzji, które zazwyczaj publikowałem w formie notatek. Od dzisiaj kończę z tym „procederem” i zaczynam sukcesywnie przenosić treści na blog. Kolejne „polsko-kryminalne” recenzje będą pojawiały się już tylko i wyłącznie w formie blogowych wpisów. Co jest powodem zmiany?

Po pierwsze, notatki na Facebooku są nieefektywne, by mało kto do nich zagląda. Po drugie, nie widzę powodu dla którego tworzone przeze mnie treści nie miałyby pracować dla dobra mojego blogu (czytaj: pozycja w wyszukiwarce). Jednym słowem – facebook’owym notatkom mówię „goodbye”.

Nie oznacza to oczywiście, że kasuję lub porzucam fan page „Lubię Polskie Kryminały”. Nadal będą pojawiały się na nim zapowiedzi recenzji oraz inne materiały. W przypadku recenzji będą to już linki do mojego blogu.

Po raz kolejny przyznaję się, że w ostatnich tygodniach, obciążony nadmiernie pracą zawodową, mocno zaniedbałem zarówno blog jak i obydwa moje fan pages. Jak to mam w zwyczaju obiecuję poprawę i zapowiadam kolejne recenzje „polsko-kryminalne”.


Co nowego pojawi się na blogu w najbliższych tygodniach? Chodzi rzecz jasna o tematykę kryminalną!

1. Recenzja „Marynarki” Mirosława Tomaszewskiego
2. Recenzja „Klasy” Dominika Rettingera (nowość)
3. Recenzja „Święta świateł” Krzysztofa Kotowskiego
4. Recenzja „Uśpienia” Marty Zaborowskiej
5. Recenzja „Manuskryptu Jana Żeglarza” Andrzeja Dudzińskiego

Lista nie jest długa, więc powinienem szybko uporać się z zapowiedzianymi recenzjami. Wszystkie poprzednie recenzje znajdziecie na facebook’owym fan page’u „Lubię Polskie Kryminały”.

Do usłyszenia niebawem!

Bloger II klasy 
Jacek Lipski

 

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.