Urzekła mnie ta reklama: przeniknęła i przepełniła światłem, Agadir i Maroko, odsłona nr 4

Urzekła mnie ta reklama: przeniknęła i przepełniła światłem, Agadir i Maroko, odsłona nr 4

Data wpisu16 kwietnia 2012 Ilość komentarzy2

Agadir Po raz pierwszy reklama zaatakowała mnie jeszcze w zeszłym roku. Jechałem metrem. Wysiadając w Centrum zauważyłem olbrzymi billboard z hasłem “Agadir – są miejsca, gdzie dusza śpiewa”. Wbrew temu co pisze Steve Cone w “Supersloganach” dobry slogan to nie wszystko, ale w tym przypadku jego uzupełnieniem była również świetna szata graficzna. W pośpiechu zapomniałem zrobić zdjęcie. Na szczęście kilka dni temu “upolowałem” na warszawskiej Pradze kontynuację kampanii. Welcome to Marocco and Agadir…

 

Poetyckość przekazu. Lekkość słowa. Zwiewność obrazu. Zaprawdę, urzekły mnie reklamy Agadiru i Maroko…

Klikaj, by obejrzeć poszczególne ujęcia!

[slideshow id=33]

 

…nie bardziej jednak niż reklama naszych Mazur!

Na przekór zasadzie “cudze chwalicie swego nie znacie” przywołuję w tym miejscu absolutny (w mojej ocenie) klasyk reklamy “turystyczno-regionalnej”. “Mazury Cud Natury” biją na głowę każdą podobną reklamę, nawet Agadiru i Maroko.

Która z reklam podoba Ci się bardziej? Agadir i Maroko czy polskie Mazury? Jestem Ciekaw Twojej opinii!

 

Pozdrawiam

Jacek Lipski

PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.