Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3
Spot reklamowy inaugurujący kampanię promocyjną województwa dolnośląskiego. Hasło akcji “Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.” odnosi się również do filmiku. Nie sposób oddać słowami jego treści. Po prostu trzeba go zobaczyć!
Magia obrazu i siła słowa. W tle nastrojowa muzyka stanowiąca o klimacie spotu. Jednym słowem, chyba najlepszy z regionalnych filmików promocyjnych, jakie widziałem w tym roku. Wnioski? Kolokwialnie i po staropolsku – szkoda strzępić języka po próżnicy, lepiej obejrzeć spot raz jeszcze. Dla odmiany w wersji angielskiej!
Spot w wersji angielskiej:
Jak wrażenia?
Pozdrawiam
Jacek Lipski
PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Wszyscy jesteśmy gospodarzami!
Euro 2012 to szansa na budowę pozytywnego wizerunku Polski. Zróbmy wszystko, aby nasi goście poczuli się jak u siebie w domu. Włącz się do akcji na POLACY2012. PL. Dzisiaj w pracy odebrałem SMS o powyższej treści od POLACY2012. Podpisuję się pod tym apelem obydwiema rękami i podaję dalej. Jeżeli liczymy na tzw. “efekt barceloński” (nawet […]
Noc Kultury 2012 w Lublinie!
[imagebrowser id=35] Szósta Noc Kultury. Tym razem na zupełnie innych zasadach. Lublin nie jest już kandydatem do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, ale miasto nie składa broni. W 2012 r. Noc Kultury ma jeszcze większy rozmach niż dotychczas. Projekt pod nazwą “Brama Wschodu” połączył lubelskich i ukraińskich artystów plus dostaliśmy w końcu wsparcie od Ministra Kultury. […]