Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3

Spot reklamowy inaugurujący kampanię promocyjną województwa dolnośląskiego. Hasło akcji  “Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.” odnosi się również do filmiku. Nie sposób oddać słowami jego treści. Po prostu trzeba go zobaczyć!

 

Magia obrazu i siła słowa. W tle nastrojowa muzyka stanowiąca o klimacie spotu. Jednym słowem, chyba najlepszy z regionalnych filmików promocyjnych, jakie widziałem w tym roku. Wnioski? Kolokwialnie i po staropolsku – szkoda strzępić języka po próżnicy, lepiej obejrzeć spot raz jeszcze. Dla odmiany w wersji angielskiej!

Spot w wersji angielskiej:

Jak wrażenia?

 

Pozdrawiam

Jacek Lipski

PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).