Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3

Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3

Data wpisu11 kwietnia 2012 Ilość komentarzy5

Spot reklamowy inaugurujący kampanię promocyjną województwa dolnośląskiego. Hasło akcji  “Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.” odnosi się również do filmiku. Nie sposób oddać słowami jego treści. Po prostu trzeba go zobaczyć!

 

Magia obrazu i siła słowa. W tle nastrojowa muzyka stanowiąca o klimacie spotu. Jednym słowem, chyba najlepszy z regionalnych filmików promocyjnych, jakie widziałem w tym roku. Wnioski? Kolokwialnie i po staropolsku – szkoda strzępić języka po próżnicy, lepiej obejrzeć spot raz jeszcze. Dla odmiany w wersji angielskiej!

Spot w wersji angielskiej:

Jak wrażenia?

 

Pozdrawiam

Jacek Lipski

PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.