Siła mailingowego nagłówka

email Krajowy Rejestr Długów“SPRAWDŹ, KOMU WISISZ KASĘ” krzyczał niepokojący nagłówek emaila, który zawitał na moją pocztę 23 listopada o 08:30 rano. Przyznam szczerze, iż pierwsza myśl, która zakiełkowała w mojej głowie, to szybki przegląd “ewentualnych” wierzycieli. Jakiś zapomniany rachunek telefoniczny? Kara za jazdę bez biletu? Opłata administracyjna zalegająca w którejś z szuflad? Dopiero po chwili wróciłem do stanu równowagi.

 

Żadnych długów (poza kredytem hipotecznym) nie mam.To tylko kampania emailingowa Krajowego Rejestru Długów. Nie wiem, na ile ta kampania będzie skuteczna, ale jednego jestem pewien. Współczynnik otwieralności emaili będzie bardzo wysoki!

Tak skonstruowanego nagłówka wiadomości nie można przeoczyć!

mail KRD sam nagłówek

 

 

Slangowy język, sprytnie wykorzystany (dobrze dobrany kontekst) potrafi zrobić piorunujące wrażenie na odbiorcy!

Pozdrawiam i… spokojnego przeglądania codziennej poczty elektronicznej życzę! 😎

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).