Inspiracje z wakacji, część pierwsza

Data wpisu18 października 2011 Ilość komentarzy3

Logo El Mono CreativoReklama, podobnie jak cały świat, nie jest odporna na globalizację. Coraz częściej nośniki reklamowe w poszczególnych krajach różnią się od siebie tylko lokalnym językiem, w którym zapisano slogan. Forma i treść są prawie identyczne, co w mojej opinii jest bez sensu. Na moje (i chyba nie tylko moje) szczęście można jeszcze znaleźć na świecie przykłady nieszablonowego myślenia. Zapraszam do obejrzenia reklamowej galerii zdjęć z Francji, Hiszpanii i Włoch. Czas na odrobinę inspiracji!

 

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w niniejszym poście pochodzą z mojej tegorocznej wyprawy wakacyjnej. Na przełomie kwietnia i maja 2011 udało mi się (dzięki pomocy mojej drugiej połowy oczywiście 😛 ) odwiedzić Francję, Hiszpanię i Włochy.

Fotograficzny zapis wyprawy znajdziecie poniżej. Fotki przedstawiają lepsze lub gorsze przykłady plakatów, szyldów, znaków towarowych i wystaw sklepowych, na jakie natknąłem się spacerując ulicami Paryża, Barcelony, Lloret del Mar i Wenecji. Wszystkie reklamy łączy jedno – przykuły moją uwagę!

 

Galeria nr 1 – “Francuska reklama w obiektywie”

[nggallery id=26]

 

Galeria nr 2 – “Hiszpańska reklama na celowniku”

[nggallery id=27]

 

Galeria nr 3 – “Uroki włoskiej reklamy”

[nggallery id=30]

 

Dzisiaj wyjątkowo bez komentarza. Oceńcie sami i…dajcie znać w komentarzach, co o tym wszystkim myślicie! Już za tydzień druga część cyklu. Tym razem o reklamie tureckiej.

Miłego oglądania!

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.