Jarmark Jagielloński 2011 w fotografii – promocja Lublina

Data wpisu16 sierpnia 2011 Ilość komentarzy0

Co roku w okolicach sierpnia Lublin organizuje Jarmark Jagielloński, na który zjeżdżają się ludzie z wielu zakątków Europy. Malkontenci mogą narzekać, że mało oryginalnie, bo wiele miast w Polsce organizuje podobne “średniowieczne szopki”. Ja jestem odmiennego zdania. Kiedy zaułki lubelskiego Starego Miasta wypełniają się stoiskami ze staropolską kuchnią i “gadżetami” z epoki, a Błonia Zamkowe rozbrzmiewają dźwiękami lutni i szczękiem oręża krzyżowanego w trakcie turnieju rycerskiego, to całe miasto zdaje się na krótką chwilę powracać do czasów minionej świetności…

 

Po kultowej Nocy Kultury, opisywanej na blogu marketingowym, Jarmark Jagielloński to moja ulubiona impreza miejska w Lublinie. Kawał świetnej marketingowej roboty i doskonała promocja miasta.

Słowami trudno oddać klimat Jarmarku Jagiellońskiego, dlatego zamiast lektury przydługiego postu zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć autorstwa mojej nieocenionej żony Justyny!

 

[nggallery id=7]

 

I jak wrażenia? Podobało się? W takim razie zachęcam do zobaczenia Jarmarku (oraz Lublina oczywiście) na własne oczy. Zdjęcia opowiadają tylko ułamek historii. Resztę tajemnicy odkryjesz na lubelskim Starym Mieście…

Ps. Po więcej informacji warto zajrzeć na stronę Jarmarku Jagiellońskiego.

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.