Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study
Czy pieniądz potrzebuje reklamy? Monety kolekcjonerskie – jak najbardziej tak! Co więcej, takie zadanie nie należy wcale do łatwych i przyjemnych. Jak bowiem zaprezentować szerszej publiczności zwykłe kawałki metalu? Jak przebić się z takim przekazem do mediów? Narodowy Bank Polski robi to pokazując monety poprzez pryzmat powiązanych z nimi osobowości ze świata nauki, sztuki, polityki i sportu. Przekonaj się na własne oczy…
Zamiast komentarza zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć. Fotografie zrobiłem w sierpniu br. na Placu Litewskim w Lublinie. Przedstawiają wystawę monet kolekcjonerskich NBP, które prezentują widzom m.in. Marek Belka, Michał Żebrowski, Jurek Owsiak i Marcin Gortat
[nggallery id=8]
Świetne połączenie treści i formy! Przygotować taką sesję fotograficzną do pokazania w plenerze polskich miast i miasteczek to prawdziwa sztuka…
Ps. Autorem prezentowanych fotografii jest Damian Lemański.
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Jak zorganizować grę miejską? 10 wskazówek
Zadanie? Organizacja edukacyjnej gry miejskiej z elementami interaktywnymi dla lubelskich gimnazjalistów. Cel? Wspieranie procesu kreowania marki Klienta (Szkoły Paderewski), agencji w której pracuję (Vena Art). Challenge? Accepted!
„Szybko Zleciało” uderza ponownie. Na Lublin spadły kolejne skrzynie…
Pierwszy nalot miał miejsce 21 marca, o czym rzecz jasna pisałem na blogu. Nic dziwnego, od początku „maczam palce” w całym przedsięwzięciu. Na Lublin spadło wówczas 5 olbrzymich skrzyń. Przez pierwsze 2 tygodnie nikt nie wiedział kto stoi za akcją i co kryją skrzynie. 04 kwietnia odpadła kurtyna. Otwarto pierwszą skrzynię i ujawniono nazwę „spirtius movens” przedsięwzięcia.