Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study

Zdjecie Marcina Gortata z moneta wystawa NBPCzy pieniądz potrzebuje reklamy? Monety kolekcjonerskie – jak najbardziej tak! Co więcej, takie zadanie nie należy wcale do łatwych i przyjemnych. Jak bowiem zaprezentować szerszej publiczności zwykłe kawałki metalu? Jak przebić się z takim przekazem do mediów? Narodowy Bank Polski robi to pokazując monety poprzez pryzmat powiązanych z nimi osobowości ze świata nauki, sztuki, polityki i sportu. Przekonaj się na własne oczy…

 

Zamiast komentarza zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć. Fotografie zrobiłem w sierpniu br. na Placu Litewskim w Lublinie. Przedstawiają wystawę monet kolekcjonerskich NBP, które prezentują widzom m.in. Marek Belka, Michał Żebrowski, Jurek Owsiak i Marcin Gortat

 

 

Świetne połączenie treści i formy! Przygotować taką sesję fotograficzną do pokazania w plenerze polskich miast i miasteczek to prawdziwa sztuka…

Ps. Autorem prezentowanych fotografii jest Damian Lemański.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).