Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study

Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study

Data wpisu29 sierpnia 2011 Ilość komentarzy0

Zdjecie Marcina Gortata z moneta wystawa NBPCzy pieniądz potrzebuje reklamy? Monety kolekcjonerskie – jak najbardziej tak! Co więcej, takie zadanie nie należy wcale do łatwych i przyjemnych. Jak bowiem zaprezentować szerszej publiczności zwykłe kawałki metalu? Jak przebić się z takim przekazem do mediów? Narodowy Bank Polski robi to pokazując monety poprzez pryzmat powiązanych z nimi osobowości ze świata nauki, sztuki, polityki i sportu. Przekonaj się na własne oczy…

 

Zamiast komentarza zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć. Fotografie zrobiłem w sierpniu br. na Placu Litewskim w Lublinie. Przedstawiają wystawę monet kolekcjonerskich NBP, które prezentują widzom m.in. Marek Belka, Michał Żebrowski, Jurek Owsiak i Marcin Gortat

 

[nggallery id=8]

 

Świetne połączenie treści i formy! Przygotować taką sesję fotograficzną do pokazania w plenerze polskich miast i miasteczek to prawdziwa sztuka…

Ps. Autorem prezentowanych fotografii jest Damian Lemański.

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.