
Jak wybrać odpowiednie miejsce? Nie jesteś tutejszy, nie możesz skorzystać z rady przyjaciół i nie masz dostępu do internetu. W jaki sposób podejmiesz decyzję, gdzie wejść a które miejsca ominąć? Wydaje mi się, że kluczową sprawą w tym momencie jest…szyld.
Moim zdaniem to właśnie od szyldu rozpoczyna się marketing restauracji, hoteli, zajazdów, galerii i wielu podobnych miejsc. Na ulicy pierwszą rzeczą jaką przyciąga wzrok klienta jest szyld lokalu. Ten moment jest decydujący do wywarcie odpowiedniego pierwszego wrażenia. Jeden rzut oka na wizytówkę lokalu decyduje często, czy klient zdecyduje się wejść czy nie. Dobrze wykonany szyld ma za zadanie złamać wstępną barierę wejścia, tj. przekonać klienta że wstępując do danego lokalu podjął słuszną decyzję. Jaki więc powinien być dobrze wykonany szyld? Jak wyróżnić go w tłumie podobnych obiektów? Gotowej recepty na sukces nie posiadam, ale za to mogę pokazać kilka pozytywnych przykładów.
Moim zdaniem to właśnie od szyldu rozpoczyna się marketing restauracji, hoteli, zajazdów, galerii i wielu podobnych miejsc. Na ulicy pierwszą rzeczą jaką przyciąga wzrok klienta jest szyld lokalu. Ten moment jest decydujący do wywarcie odpowiedniego pierwszego wrażenia. Jeden rzut oka na wizytówkę lokalu decyduje często, czy klient zdecyduje się wejść czy nie. Dobrze wykonany szyld ma za zadanie złamać wstępną barierę wejścia, tj. przekonać klienta że wstępując do danego lokalu podjął słuszną decyzję. Jaki więc powinien być dobrze wykonany szyld? Jak wyróżnić go w tłumie podobnych obiektów? Gotowej recepty na sukces nie posiadam, ale za to mogę pokazać kilka pozytywnych przykładów.
Szyld Manufaktury Czekolady, Kazimierz Dolny
– pomysłowa nazwa lokalu,
– kolor szyldu kojarzy się z czekoladą i przytulnym ciepłym miejscem, gdzie można ją w spokoju wypić.
Szyld Vincent Cafe, Kazimierz Dolny
– świetnie komponuje się z otoczeniem,
– ładne liternictwo,
– przemyślane hasło „Vincent Cafe – Sztuka Wypoczynku”,
– aż chce się wejść do środka…
I jak wrażenia? Jak mówią, „jeden obraz jest wart więcej niż 1000 słów”…