"Słownik sloganów reklamowych" Marta Spychalska, Marcin Hołota

Świetna, kiedy musisz na szybko wymyślić hasło reklamowe i brakuje Ci natchnienia albo świeżości umysłu (po zarwanej nocy z przyjaciółmi i wspólnym wlewaniu odrobiny magii w szare życie).

Słownik zalewa alfabetycznie posegregowany zestaw haseł reklamowych przejawiających się w polskiej komunikacji marketingowej od polowy lat 90, od słynnego “Ojciec prać” po “No to Frugo”. Polecam zakup i trzymanie książki w szufladzie biurka w pracy. Z własnego doświadczenia wiem, że może uratować życie…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).