"Słownik sloganów reklamowych" Marta Spychalska, Marcin Hołota

Słownik zalewa alfabetycznie posegregowany zestaw haseł reklamowych przejawiających się w polskiej komunikacji marketingowej od polowy lat 90, od słynnego „Ojciec prać” po „No to Frugo”. Polecam zakup i trzymanie książki w szufladzie biurka w pracy. Z własnego doświadczenia wiem, że może uratować życie…
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
„Strategia reklamy marki, produktów i usług” Agnieszka Dejnaka – recenzja klubowa MKŻ nr 6
Mini podręcznik reklamy dla początkujących i średnio zaawansowanych. Wprowadzi w temat, pozwoli odświeżyć i uzupełnić wiedzę. Prawdziwa esencja wiedzy o reklamie w ujęciu marketingowym. „Osobisty elementarz w pierwszej klasie marketingu i reklamy”. Przewodnik w reklamowej rzeczywistości. Na pewno rzecz warta Twojej uwagi!
„Psychologiczne mechanizmy reklamy” Dariusz Doliński – recenzja
Efekt ekspozycji? Samospełniająca się przepowiednia? Manipulowanie kontekstem? Schemat dziecięcości? Jeżeli zajmujesz się komunikacją marketingową i nie znasz tych pojęć – to po prostu nie masz wyjścia. Musisz sięgnąć po książkę profesora Dariusza Dolińskiego. Znajomość podstawowych reguł rządzących ludzkimi zachowaniami jest nieodzowna w pracy każdego marketingowca i sprzedażowca. Zapraszam do przeczytania krótkiej recenzji!