„Public relations” Sam Black

“Od dawna twierdzę, że public relations jako takie jest bardzo proste, a trudność może sprawiać jedynie profesjonalne prowadzenie działań w tej dziedzinie”, tak otworzył przedmowę do swojej książki Sam Black, nieżyjący już wybitny praktyk i teoretyk PR z Wielkiej Brytanii.

Publikacja Sama Blacka ma niezwykle profesjonalny charakter. Autor zamieszcza aż 24 case studies, pozwalających zrozumieć istotę omawianych tematów.

Sztandarowa pozycja specjalistów ds. PR!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).