„David Ogilvy o reklamie” David Ogilvy
To z pewnością najbardziej popularna na świecie książka na temat reklamy. Jej autora nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
David Ogilvy, jeden z najwybitniejszych copywriterów w historii, założyciel międzynarodowej agencji reklamowej, określany mianem „najbardziej poszukiwanego czarodzieja branży reklamowej”, twórca słynnego powiedzenia „Konsument nie jest kretynem. On jest Twoją żoną”.
Książka ma charakter klasycznego przewodnika opisującego skuteczne metody działania w świecie reklamy. Więcej nie zdradzę, zachęcam do lektury…
PS: książka trochę przestarzałą, rady Ogilvego w sporej mierze odnoszą się do złotych czasów reklamy prasowej (lata 80 i wcześniejsze)…
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
„Strategia reklamy marki, produktów i usług” Agnieszka Dejnaka – recenzja klubowa MKŻ nr 6
Mini podręcznik reklamy dla początkujących i średnio zaawansowanych. Wprowadzi w temat, pozwoli odświeżyć i uzupełnić wiedzę. Prawdziwa esencja wiedzy o reklamie w ujęciu marketingowym. „Osobisty elementarz w pierwszej klasie marketingu i reklamy”. Przewodnik w reklamowej rzeczywistości. Na pewno rzecz warta Twojej uwagi!
„Psychologiczne mechanizmy reklamy” Dariusz Doliński – recenzja
Efekt ekspozycji? Samospełniająca się przepowiednia? Manipulowanie kontekstem? Schemat dziecięcości? Jeżeli zajmujesz się komunikacją marketingową i nie znasz tych pojęć – to po prostu nie masz wyjścia. Musisz sięgnąć po książkę profesora Dariusza Dolińskiego. Znajomość podstawowych reguł rządzących ludzkimi zachowaniami jest nieodzowna w pracy każdego marketingowca i sprzedażowca. Zapraszam do przeczytania krótkiej recenzji!