„David Ogilvy o reklamie” David Ogilvy

Data wpisu25 lipca 2010 Ilość komentarzy0

To z pewnością najbardziej popularna na świecie książka na temat reklamy. Jej autora nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.

David Ogilvy, jeden z najwybitniejszych copywriterów w historii, założyciel międzynarodowej agencji reklamowej, określany mianem „najbardziej poszukiwanego czarodzieja branży reklamowej”, twórca słynnego powiedzenia „Konsument nie jest kretynem. On jest Twoją żoną”.

Książka ma charakter klasycznego przewodnika opisującego skuteczne metody działania w świecie reklamy. Więcej nie zdradzę, zachęcam do lektury…

PS: książka trochę przestarzałą, rady Ogilvego w sporej mierze odnoszą się do złotych czasów reklamy prasowej (lata 80 i wcześniejsze)…

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.