Kontakt i współpraca

Moje uszanowanie, jeżeli zajrzałeś na tę stronę nie przez przypadek to zapewne szukasz jakiegoś sposobu, by się ze mną skontaktować. Jak to zrobić? To proste, napisz do mnie na jlipski520@gmail.com lub zadzwoń pod numer 501 425 828, ewentualnie skrobnij wiadomość na Facebooku (trudno mnie tam nie zastać).

W jakich obszarach działam?

  • Od lipca 2010 r. prowadzę blog „Marketing, książki i życie” o książkach specjalistycznych, marketingu oraz życiu w branży „komunikacyjnej”. Od tego czasu na blogu ukazało się już blisko 400 tekstów.
  • Od stycznia 2011 r. zarządzam 3 fan page’ami: blogowym oraz książkowym „Lubię Polskie Kryminały”, poświęconym polskim powieściom kryminalnym, a od sierpnia 2015 r. fan page’em „Lubelskie Startupy”. 
  • Od maja 2015 r. wydaję newsletter o specjalistycznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach w Lublinie (tematyka: marketing, zarządzanie, social media, technologie i startupy), a od sierpnia 2015 r. newsletter o najciekawszych kursach, szkoleniach, raportach, magazynach, e-bookach i webinarach dostępnych w sieci za darmo (tematyka: marketing, zarządzanie, social media, technologie, startupy).
  • Coraz mocniej uaktywniam mój profil na Twitterze.
  • Prowadzę szkolenia specjalistyczne z podstaw marketingu, budowania strategii marketingowych, digital marketingu, marketingu w mediach społecznościowych oraz webwritingu (pisanie do internetu).
  • Piszę artykuły eksperckie do mediów internetowych o marketingu i mediach społecznościowych (m.in. dla „Marketing i Biznes”, „Marketing Progress” oraz „Lubelskiego Programisty” i „Marketer+”) np. „5 marketingowych grzechów startupowych” opublikowany w „Lubelskim Programiście” (strona 36 i 37, marzec 2016 r.),  „Marketingowiec starej daty w startupie” i „Marketingowe myślenie w startupie” (dla portalu „Marketing i Biznes”) oraz „Marketing małej firmy w mediach społecznościowych – podejście strategiczne” (dla „Marketer+”).
  • Wymyślam scenariusze gier miejskich oraz firmowych imprez integracyjnych.
  • Doradzam w kwestiach marketingowych MSP (m.in. w temacie budowania strategii marketingowy oraz kampanii reklamowych na Facebooku).
  • Opracowuję też dłuższe publikacje takie jak np. e-book „Lubelskie Startupy 2015”, którego jestem pomysłodawcą i współautorem (emisja w dniu 19 listopada 2015 r.). O e-booku pisali m.in. portal „Mam Startup”, „Radio Eska Lublin” i „Startup Poland”.


Jak mogę Ci pomóc?

Oferuję i preferuję następujące formy współpracy:


Jak wyglądają moje kanały social mediowe w liczbach?


Z jakimi firmami i markami już współpracowałem?
Kilka przykładów: Księgarnia „dlamarketera.pl”, Groupe SEB, Wydawnictwo OnePress, Wydawnictwo Słowo i Myśl, Wydawnictwo PWN. 

Wywiady, których udzieliłem: dla „Marketing i Biznes” (styczeń 2016 r.), dla DamianKowalczyk.pl (lipiec 2016 r.).

Z wyrazami szacunku

Logo Jacek Lipski