Konkurs Biuletynów Firmowych 2018

Ruszył Konkurs Biuletynów Firmowych 2018

Wystartowała 18. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych, któremu patronuję po raz trzeci z rzędu. Co nowego? Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych. Co pozostało bez zmian? Bezpłatny udział w konkursie.  

 – Wychodząc naprzeciw zmianom wynikającym z wprowadzenia RODO, podjęliśmy działania na rzecz całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych projektach do Konkursu. Chcemy nadal nagradzać prace, które realizują najwyższe standardy w custom publishing i content marketingu. Tym samym pragniemy pomagać firmom i instytucjom tworzyć narzędzia, które będą dobrze realizować cele komunikacyjne – powiedział o zmianach Tomasz Kościelny, przewodniczący Jury Konkursu.

W tegorocznej edycji Konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów lub partnerów oraz blog tematyczny.

Prace oceni Jury w składzie:
– Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury;
– prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych;
– Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
– Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
– Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape;
– Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape;
– Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.

Publikacje można zgłaszać do 19 lipca 2018 r. Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie Konkursu.  

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”,  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie” (czyli ja 😊).

Zachęcam do udziału w Konkursie!

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Konkurs Biuletynów Firmowych 2017 – prestiżowa rywalizacja rozpoczęta
  2. Patronuję Konkursowi Biuletynów Firmowych 2016
  3. Ostatnie dni na zgłaszanie prac do Konkursu Biuletynów Firmowych 2017
  4. Ostatnia chwila na start w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016
  5. Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2017

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.