„EduHacker Newsletter #3” czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Specjalistyczne kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.

Data wpisu20 października 2015 Ilość komentarzy0

Wkroczyliśmy w końcówkę października, więc czas najwyższy na świeżutką porcję bezpłatnej e-wiedzy. Co znajdziecie w trzecim numerze newslettera? Zaktualizowaną listę najciekawszych kursów internetowych (MOCC), e-magazynów, e-booków, raportów oraz pozostałych e-publikacji dostępnych w sieci za darmo. Tematyka stricte biznesowa tj. marketing, zarządzanie, design, IT, startupy oraz e-commerce.


Październikowe inspiracje  


BEZPŁATNE KURSY INTERNETOWE


BEZPŁATNE WEBINARY


BEZPŁATNE E-MAGAZYNY


BEZPŁATNE E-BOOKI


BEZPŁATNE RAPORTY


POZOSTAŁE BEZPŁATNE E-PUBLIKACJE


Idea „EduHackera”
W telegraficznym skrócie, w 5 krótkich punktach, przypominam po co i dla kogo odpaliłem 2 miesiące temu newsletter. Wszystko co chcecie wiedzieć, ale boicie się zapytać.

  1. Co konkretnie znajdziecie w newsletterze? Rekomendacje i linki do najnowszych, najciekawszych i bezpłatnych e-kursów typu MOOC (na portalach typu Coursera, Iversity, NovoEx, itp.), e-magazynów, e-booków, raportów, innych publikacji branżowych (np. infografik, prezek na SlideShare, itp.)
  2. Tematyka newslettera? Marketing, PR, zarządzanie, design, IT & Startupy, e-commerce, social media.
  3. Częstotliwość wydawania newslettera? Raz w miesiącu.
  4. Dlaczego warto zapisać się na newsletter? Zaoszczędzicie czas, bo odwalę za Was reasearch, a przy okazji zwiększycie szansę, że nie ominie Was nic wartościowego.
  5. Jak dołączyć do subskrybentów „EduHacker Newslettera”? Jeżeli chcesz otrzymywać „EduHacker Newsletter” na początku każdego miesiąca na swoją skrzynkę e-mailową, podaj swój adres e-mail, kliknij „Subscribe to the list” i gotowe!

[su_divider]


[su_divider]
Jak oceniacie październikowego „EduHackera”? Dajcie znać w komentarzach na blogu lub Facebooku. Kolejny newsletter w drugiej połowie listopada.

 

Październikowego „EduHackera” przygotowałem ja
– bloger II klasy, Jacek Lipski

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.