Ile znaczy dobra nazwa w marketingu?
Te piękne słowa zostały wypowiedziane przez tytułowego bohatera „Romea i Julii” Szekspira. Trudno powątpiewać w ich prawdziwość. Sprawdzają się w niemal każdej dziedzinie życia, np.: w sztuce czy polityce. Wyjątkiem jest marketing…
CASE AYDS
W komunikacji marketingowej dobranie odpowiedniej nazwy jest niezwykle ważne. Bardzo często ma decydujące znaczenie dla sukcesu rynkowego produktu. Znamy z historii sporo przypadków, kiedy nieumiejętnie dobrana nazwa doprowadziła do klęski. Prawdziwym „hitem” była np. nazwa środków odchudzających użyta w reklamie z 1982 r.

Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
„Restauracje, pokażcie klientom swój produkt!”
Kilka wakacyjnych dni spędzonych w słonecznej Hiszpanii zmieniło trochę moje spojrzenie na kwestię promocji restauracji. Spacerując po uliczkach Lloret de Mar, największego kurortu na katalońskim Costa Brava, atakowany szyldami niezliczonych restauracji, knajp i kafejek, zacząłem zastanawiać się nad pewną kwestią. Czym kieruje się klient dokonując wyboru restauracji? Co powoduje, że z dziesiątek lokali wybiera ten, […]
Marketingowe porażki – obsługa klienta w Polsce, część druga
„Nasz klient, nasz Pan”, „u nas najcenniejszy jest Klient”, „stawiamy na jakość obsługi”, „najwyższe standardy” – chyba nie ma w Polsce firmy, która nie posługuje się w komunikacji marketingowej podobnymi frazesami. Widzimy je wszędzie: na stronach internetowych, w reklamach telewizyjnych, na ulotkach i plakatach. Szkoda tylko, że te pięknie brzmiące obietnice są najczęściej bez pokrycia.