"Mity marketingowe" Jacek Pogorzelski

Marketing bez złudzeń
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Wywiad z Grzegorzem Olifirowiczem, autorem książki „Gamifikacja – czyli 100 sposób gamifikacji Twojego biznesu”
Czym jest grywalizacja? Jak wykorzystać grywalizację w małej firmie i startupie? Czy warto pomyśleć o self-publishingu? O tym wszystkim przeczytacie w najnowszym wywiadzie, który ukazał się na blogu w ramach cyklu „Marketing w małej firmie i startupie”. Tym razem w moje sidła wpadł Grzegorz Olifirowicz, autor niedawno opublikowanej książki „Gamifikacja – czyli 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu”.
„Opowieści w marketingu” Jacka Szlaka – subiektywna recenzja nr 1
Content marketing. Storytelling. Marketing szeptany. Real-time marketing. Reklama natywna i prowokacyjna. To poszczególne kamienie milowe szlaku opowieści marketingowych, na który zabiera nas w swojej książce Jacek Szlak. Autor, którego na pewno znacie z portalu „Marketing przy kawie”, przeprowadzi Czytelnika suchą stopą przez wszystkie meandry współczesnego marketingu. To zdecydowanie jedna z najmądrzejszych książek branżowych, jakie przeczytałem od początku swojej ponad 10 letniej przygody z branżą.