„Viral Marketing i World Wide Raves” lekcja 5, PART I

Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
„Succesfull Email Marketing” Inbound Marketing University, recenzja webinaru numer 9
Pierwsza recenzja lekcji inbound marketingu na nowej domenie bloga marketingowego „Marketing, książki i życie”! Powracam do cyklu po długiej przerwie. Prowadzony przez Erica Grovesa z Constant Contact webinar dotyczył tematyki email marketingu. Fajne zajęcia, dużo lepsze niż ostatnio recenzowany webinar Briana Carolla o lead nurturing. Zapraszam do lektury!
„Inbound Lead Nurturing” lekcja 8
Tytuł postu i kolejnej lekcji z Inbound Marketing University można przetłumaczyć jako “strategia dojrzewania leadów”. Chodzi o nowe podejście do leadów wygenerowanych w trakcie, np. kampanii internetowych. Do tej pory marketerzy koncentrowali się na generowaniu leadów i szybkim przekazywaniu ich sprzedawcom. W efekcie spora cześć z trudem pozyskanych leadów nie była wykorzystywana. Sprzedawcy, licząc na […]