Strategiczne zarządzanie informacją

Data wpisu10 sierpnia 2010 Ilość komentarzy0

Bardzo dobry tekst o roli rzecznika prasowego w korporacji znalazłem dzisiaj w serwisie PROTO. Jego autor Dawid Piekarz trafił w samo sedno pisząc, że: “informacja korporacyjna jest tym strumieniem informacji, które kształtuje się czasami z dnia na dzień i wykorzystuje codziennie, w zależności nie tylko od strategicznych, ale – przede wszystkim – operacyjnych potrzeb.”

Sporo czasu spędziłem w korporacjach (koszula bliska ciału), ciągle jeszcze pracuję w korporacji stąd doskonale zdaję sobie sprawę, że informacją w wielkich organizmach należy zarządzać. Ameryki pewnie nie odkryłem, ale artykuł Dawida Piekarza wywołał we mnie kilka refleksji, którymi zamierzam się niebawem podzielić…

See you soon! Link do tekstu Davida Piekarza “Rzecznik w korporacji, czyli bardziej menadżer”

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.