"Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą" Seth Goodin

Bardzo inspirująca książeczka, napisana prostym zrozumiałym językiem. Szybko się ją czyta, a jeszcze szybciej zapomina. Typowy element autopromocji autora w starym dobry amerykańskim stylu.

Można z niej wyłuskać sporo ciekawych spostrzeżeń autora, popartych przykładami z praktyki, ale genralnie książka opiera się na książkowych soundbitach, czyli zdaniach wyrwanych z kontekstu, świetnie nadających się na cytaty do TV i Sieci, ale potraktowane łącznie nie tworzą spójnej całości.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).