"Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą" Seth Goodin
Bardzo inspirująca książeczka, napisana prostym zrozumiałym językiem. Szybko się ją czyta, a jeszcze szybciej zapomina. Typowy element autopromocji autora w starym dobry amerykańskim stylu.
Można z niej wyłuskać sporo ciekawych spostrzeżeń autora, popartych przykładami z praktyki, ale genralnie książka opiera się na książkowych soundbitach, czyli zdaniach wyrwanych z kontekstu, świetnie nadających się na cytaty do TV i Sieci, ale potraktowane łącznie nie tworzą spójnej całości.
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Pierwszy lubelski „Czwartek Social Media”
Mieszkając przez 4 lata w Wawie nigdy nie udało mi się dotrzeć na czwartkowe spotkania. Wybierałem się co najmniej kilka razy, ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie. A to konieczność gaszenia kolejnego pożaru w „korpo”, w którym ówcześnie pracowałem, a to mecz basketu, a to zwykła niechęć do ruszenia czterech liter z domu. Pierwszy czwartkowy meeting dla „socjalowców” zaliczyłem dopiero, gdy wróciłem na stałe do Lublina. Dzisiaj kilka słów o tym jak wypadło inauguracyjne spotkanie.
„Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę” Jason Falls i Erik Dekers – recenzja klubowa MKŻ nr 7
Książek o social media ukazało się w ostatnich latach bez liku. Nie mam na myśli tylko rynku amerykańskiego, który jest wypchany podobnymi publikacjami po brzegi. Także polscy autorzy złapali wiatr w żagle i opublikowali kilka wartościowych opracowań m.in. „Rewolucję social media” i „Skuteczne social media”, jakie recenzowałem na blogu. Nie mam co jednak owijać w […]