"Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą" Seth Goodin

Data wpisu25 lipca 2010 Ilość komentarzy1

Bardzo inspirująca książeczka, napisana prostym zrozumiałym językiem. Szybko się ją czyta, a jeszcze szybciej zapomina. Typowy element autopromocji autora w starym dobry amerykańskim stylu.

Można z niej wyłuskać sporo ciekawych spostrzeżeń autora, popartych przykładami z praktyki, ale genralnie książka opiera się na książkowych soundbitach, czyli zdaniach wyrwanych z kontekstu, świetnie nadających się na cytaty do TV i Sieci, ale potraktowane łącznie nie tworzą spójnej całości.

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.